اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

فعالان بهداشت قم تجلیل شدند

164 نفر از فعالان حوزه بهداشت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر شدند.

فعالان بهداشت قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش تجلیل از فعالان حوزه بهداشت ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس مرکز بهداشت استان قم در سالن همایش مرکز بهداشت استان قم برگزار شد.

تجلیل از فعالان عرصه سلامت از جمله برنامه‌های هفته سلامت بوده و در طول این هفته 164 نفر از فعالان حوزه بهداشت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و در این مراسم 22 نفر از فعالان مرکز بهداشت استان قم در این همایش به صورت نمادین در عرصه‌های بهورزی، پزشک، بهداشت خانواده، مبارزه با بیماری‌ها، امور آزمایشگاه، واکسیناتور، کاردان جلب مشارکت‌های مردمی، پزشک خانواده، آزمایشگاه، تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای تقدیر شدند.

مهدی وامقان، طاهره قربانی، زهرا فولادی، حمید حاج مهدی، علی جعفری از خانه بهداشت طایقان، مریم میویزدی از خانه بهداشت خدیجه خاتون، مرتضی جلیلی از مرکز بهداشت و درمان امیرالمؤمنان، سیده زهرا علوی از مرکز بهداشت و درمان عبداللهی، معصومه سلطانی به عنوان کاردان بیماری‌ها، مجید باقری، غلامعلی بابایی، سعید دوستی، ولی هاشمی، محمد جهانگیری، محمدرضا عبدی، طاهره یزدانی، لیلا قزوینیان، معصومه سلطانی، معصومه ابراهیمی و محمد علمی‌فرد از جمله کسانی بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم به شعار امسال به عنوان فشار خون را جدی بگیریم اشاره کرد و افزود: نسل جدید به دلیل بی‌تحرک و کم‌تحرکی و مصرف غذاهای کم خاصیت به فشار خون مبتلا می‌شوند.

شمس‌الدین حجازی سکته قلبی، مغزی نارسایی کلیه و بیماری چشمی را از عوارض فشار خون بالا ذکر کرد.

رونمایی از سامانه بهسافت از دیگر برنامه‌های این همایش بود که در پایگاه اطلاع‌رسانی www.behsoft.muq.ac.ir قابل دسترس کاربران است.

در این سامانه صدور کارت بهداشتی به کاربران و خدماتی بهداشتی به منظور ساماندهی این خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول