اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار مازندران

خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر مازندران تجلیل شدند

معاون سیاسی استانداری مازندران از خبرنگاران حاضر در ستاد تسهیلات سفر مازندران قدردانی کرد.

خبرنگاران ستاد تسهیلات سفر  مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در نشست تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری‌های مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران و پایگاه‌های خبری اظهار داشت: می‌توانم شهادت دهم که هرجا در استان توفیقاتی داشتیم، رسانه‌ها در کنار مسئولان بودند و به عنوان مشاوران امین و شایسته، اطلاع‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هم اطلاع‌رسانی می‌کردند و هم نارسایی‌ها را به نقد می‌کشیدند، گفت: با رسانه‌ها دوست و رفیق هستیم و بعید می‌دانم رابطه‌ای که بین مدیران و رسانه‌های مازندران وجود دارد در جای دیگری هم دیده شود.

ابراهیمی یادآور شد: نگاه ما این بود که به صورت ویژه از خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران، تجلیل کنیم و دغدغه ما این بود که خبرنگاران، مورد غفلت قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه سال 92، شروع خوبی در استان داشتیم، تصریح کرد: سال گذشته هم استان توفیقاتی را شاهد بود، ضمن اینکه در برخی موارد هم نارسایی داشتیم و این طبیعت کار است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 24 میلیون مسافر وارد استان شد، افزود: از این میزان، بیش از 13 میلیون نفر در استان اقامت کردند.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم مازندران در پذیرایی از میهمانان نوروزی، هنرنمایی کردند و از همه مهم‌تر اینکه اعضای ستاد تسهیلات سفر هم در کنار مردم بودند.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول