اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در همایشی

حامیان و رابطان بهداشت کهگیلویه مورد تجلیل قرار گرفتند

در همایشی با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه بهداشت از حامیان و رابطان بهداشت شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

حامیان و رابطان بهداشت کهگیلویه مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همایش تجلیل از حامیان و رابطان حوزه بهداشت شهرستان ظهر امروز در سالن هلال‌احمر دهدشت برگزار شد.

محمد‌هاشم طاعتی در این همایش با اشاره به شعار روز جهانی بهداشت مبنی بر" جدی گرفتن فشار‌خون" اظهار داشت: سازمان جهانی بهداشت با توجه به مقتضیات زمان و نظریه کارشناسانه و نیز اهتمام به نیاز جوامع شعار روز جهانی بهداشت را اعلام  می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه آغاز هفته سلامت در ایران را از 18 فروردین به مدت یک هفته خواند و بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع از سوی معاونت بهداشت و مراکز بهداشتی شهرستان اجرا و شعار روز جهانی بهداشت سر‌لوحه این برنامه‌ها قرار می‌گیرد.

طاعتی‌پور با ارائه شمه‌ای از عملکرد سال گذشته مرکز بهداشت شهرستان، 815 مورد پایش مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، تامین پزشک جهت مراکز بهداشتی و درمانی به تعداد 45 نفر و اصلاح طرح گسترش شبکه‌ها و پیش‌بینی ایجاد واحد‌های بهداشتی با توجه به ضوابط اصلاح طرح را از جمله موارد  مهم اجرا شده در سال 91 بر‌شمرد.

وی پیش‌بینی و برآورد تجهیزات جهت مراکز و خانه‌های بهداشت و بهبود استاندارد تجهیزات مراکز و خانه‌های بهداشت را متذکر شد و ابراز داشت: کلیه خانه‌های بهداشت شهرستان به سیستم کامپیوتری و خطوط اینترنت مجهز و نرم‌افزار و کابل شبکه جهت اجرای سر شماری برنامه پزشک خانواده بر‌ روی کلیه سیستم‌ها نصب شد.

این کارشناس حوزه بهداشت برگزاری 85 کمیته مختلف بهداشتی در ستاد مرکز بهداشت را از دیگر اقدامات انجام شده سال گذشته برشمرد و گفت: سال گذشته در هفته سلامت بیش از 39 عنوان فعالیت با همکاری بین‌ بخشی و درون بخشی برگزار  شد.

وی در ادامه افزود: 24 کارگاه و 13 جلسه آموزشی برای کاردان‌ها و کارشناسان و نیز پزشکان شاغل در سیستم بهداشتی انجام گرفت.

طاعتی پیگیری و ایجاد محل اسکان مادران باردار مناطق صعب‌العبور در محیط بیمارستان امام‌خمینی(ره) دهدشت را از جمله اقدامات انجام شده در راستای حمایت از مناطق دور‌افتاده عنوان داشت و افزود: با مراکز درمانی جهت ارجاع مادران باردار مناطق صعب‌العبور  به مراکز دارای تسهیلات زایمانی هماهنگی لازم به‌عمل آمده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه، حمایت از پرسنل شبکه را لازم خواند و گفت: به همین منظور در سال گذشته 749 میلیارد ریال وام  اعم از خرید خودرو، جعاله مسکن، خرید کالا و قرض‌الحسنه بین کارکنان توزیع شد.

به گزارش فارس در پایان این همایش تعدادی از حامیان بهداشت در حوزه‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/82016/غ3/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول