اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

6800 معلم بازنشسته تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تجلیل از فرهنگیان نمونه، تجلیل از شش هزار و 800 بازنشسته فرهنگی، تقدیر از 80 فرزند شهید فرهنگی از برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در استان بوشهر است.

6800 معلم بازنشسته تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر از توجه استاندار بوشهر به حل مشکلات آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: امسال برای تجهیز مدارس به امکانات لازم و هوشمند‌سازی به همت استاندار قدم‌های موثری برداشته شد به‌گونه‌ای که استان بوشهر در هوشمند‌سازی مدارس با استان اول کشور 9 درصد فاصله دارد.

خلیل رضایی افزود: 46 درصد مدارس استان بوشهر هوشمند‌سازی شده است در حالی که استان البرز که رتبه اول کشور را دارد، 55 درصد است و تنها 9 درصد با استان اول کشور فاصله داریم که با روندی که در پیش است به رتبه اول خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان تشکیل شده است، گفت: مسئولان ستاد یاد شده به تعداد هشت هزار و 700 نفر مشخص شده‌اند و در هفته مقام بزرگداشت معلم برنامه‌های ویژه‌ای که در خور فرهنگیان است اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تجلیل از فرهنگیان نمونه، تجلیل از شش هزار و 800 بازنشسته فرهنگی، تقدیر از 80 فرزند شهید فرهنگی، قدردانی از حافظان قرآن فرهنگی، و تجلیل از آموزگارانی که در نقاط دوردست و محروم به خدمت مشغولند را از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم ذکر کرد.

حل مشکلات فرهنگیان یک ضرورت است

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز اعضای شورای آموزش و پرورش را بازوان پرتوان اداره کل آموزش و پرورش دانست و افزود: استاندار بوشهر با نگاه ویژه‌ای که به این اداره دارد شاهد روند رو به رشد در ابعاد گوناگون از جمله ساخت و ساز، تجهیز و رفع مشکلات فرهنگیان هستیم.

عبدالکریم جمیری نقش آموزش و پرورش در آینده کشور را مهم دانست و تصریح کرد: فرهنگیان با فعالیت‌های خود آثار گران‌بهایی از خود به‌جای می‌گذارند و به‌عنوان باقیات و صالحات است.

وی تاکید کرد: هر کسی در هر جایگاهی که باشد و بتواند در راستای هدایت انسان و جامعه گام بردارد نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و آثار به جا مانده جاودانه است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تهیه یک برنامه جامع را برای پیشبرد امور ضروری دانست و گفت: اگر یک برنامه جامعی در زمینه ساخت و ساز و آموزشی نداشته باشیم در عرصه اعتلای جامعه برای کسب موفقیت نمی توانیم به نتیجه برسیم.

جمیری حل مشکلات فرهنگیان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: حل مشکل مسکن، اشتغال فرزندان، درمان، ازدواج فرزندان و دیگر مشکلات فرهنگیان باید در اولویت قرار گیرد تا این عزیزان بدون دغدغه در رشد و تعالی جامعه بکوشند.

انتهای پیام/66006/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول