اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

مردم بویراحمد در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می‌گذارند

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با دعوت از همه آحاد مردم شهرستان بویراحمد و دنا برای تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام گفت: مردم بویراحمد در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می‌گذارند.

مردم بویراحمد در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام می‌گذارند

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این روز‌ها و در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س)، بار دیگر کهگیلویه و بویراحمد سرافراز حال و هوای شهادت به خود گرفته و فضای شهر یاسوج به عطر شهادت معطر می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مردم مؤمن یاسوج که در کارنامه درخشان خود افتخار تقدیم صدها شهید را دارند در روز 22 فروردین هم با خلق حماسه‌ای دیگر پیکر 6 تن از فرزندان سرافراز میهن اسلامیمان را مشایعت خواهند کرد.

وی افزود: بیانات گهربار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که گریه کردن بر شهیدان را باعث زنده نگه ‏داشتن نهضت اسلامی می‌دانستند و نیز این کلام تابناک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)که  فرمودند: « ارزش حفظ ارزش‌های جهاد و شهادت کمتر از خود شهادت نیست» ما را هرچه بیشتر در جهت حفظ و نشر این مایه هستی‌بخش یعنی جهاد و شهادت مستحکم‌تر کرده و در راه عمل به وظیفه دینی و ملی خود راسخ‌تر می‌کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) به مردم عزیز استان، خاضعانه همگان را دعوت می‌کنم تا در مراسم باشکوه تشییع و تجلیل از این عزیزان در روز پنج‌شنبه  این هفته فعالانه حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های بزرگ سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق کنند.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول