اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهیدان جاویدالاثر تویسرکان برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستان یادواره شهدای جاویدالاثر تویسرکان در تپه نورالشهدا محل دفن پنج شهید گمنام برگزار شد.

یادواره شهیدان جاویدالاثر تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام ارزنده در یادواره شهدای جاوید الاثر در تپه‌ نور‌الشهدا در جوار پنج شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار کرد: رمز جاودانگی شهدا در اقامه نماز اول وقت، پیروی بی چون و چرا از ولایت فقیه و احترام به والدین است.

وی با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه شهدا مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا آسیبی به این مملکت نرسد، افزود: مهم‌ترین مؤلفه که در وصیت‌نامه شهدا به کرات تکرار شده، حمایت و پیروی محض از ولی فقیه است.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهادت مقام بسیار والایی است، تصریح کرد: اگر شخصی در مقابل هجمه‌ها و تهاجم‌ها در حوزه‌های مختلف بر صراط مستقیم و تبعیت از ولایت فقیه بماند و کم نیاورد و وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد، شک نداشته باشید جزو شهداست.

وی ابراز داشت: شهدای مفقود الاثر وظیفه و مسئولیت ما را در قبال خون آنها بسیار بالا می‌برند، پس همه ما مکلف به صیانت و حفاظت از آرمان‌های امام(ره) و شهدا هستیم.

ارزنده خاطرنشان کرد: هر مصیبتی که بر سر اسلام آمده به خاطر اینست که مردم و خواص در زمان خودشان وظیفه خود را انجام ندادند و آن کسانی که وظیفه داشتند از او حمایت کنند به نحو احسن به وظیفه خود عمل نکردند.

وی با اشاره به حماسه سیاسی پیش رو در خرداد ماه سال جاری، تاکید کرد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا حواسمان را جمع نکنیم و به دنبال حزب‌بازی باشیم، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ضربه‌ای می‌خوریم، که توبه ندارد.

امام جمعه تویسرکان افزود: در صورتی که در این عرصه کوتاهی کنیم و کسی که صلاحیت و لیاقت ندارد و با جان و دل از انقلاب دفاع نمی‌کند، به کرسی بنشیند، شکی نداشته باشید که روز قیامت نمی‌توانیم جواب بدهیم، و اگر تا آخر عمرمان هم خون گریه کنیم، نمی‌توانیم توبه کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهداست، اظهار کرد: تلاش کنیم راه و اهداف شهدا را شناخته و در مسیر زندگی خود به کار بندیم.

عسگر مجیدی بازخوانی وصیتنامه شهدا را بهترین منبع برای همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: حرکت شهدا در هشت سال دفاع مقدس به عنوان چراغی فروزان روشنگر برای حضور با بصیرت ما در عرصه حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه سال جاری است.

وی تعمیق بصیرت و دشمن‌شناسی را لازمه خلق حماسه سیاسی در انتخابات سال جاری است پس می‌طلبد خود را به این ابزارها مجهز و تیزبینانه عمل کنیم.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول