اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آمادگی مردم خلخال برای استقبال از شهدای گمنام

فرماندار خلخال گفت: مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور شهرستان خلخال آماده استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) است.

آمادگی مردم خلخال برای استقبال از شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان خلخال اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان خلخال و شهر کلور در بخش شاهرود خلخال میزبان دو گلگون کفن گمنام هشت سال دفاع مقدس است.

محمدی از تشکیل کمیته ویژه استقبال از شهدای گمنام در شهرستان خلخال و شهر کلور خبر داد و افزود: مردم انقلابی خلخال با استقبالی پرشور و معنوی پیکر مقدس و پاک دو شهید گمنام را در آغوش خواهند کشید.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات و تمهیدات لازم در راستای استقبال مناسب و در شأن شهدا از مرکز استان تا شهرستان خلخال در روستاها فراهم شده و مردم چشم انتظار ورود این شهدای گرانقدر به شهرستان خلخال هستند.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان خلخال گفت: ما افتخار می‌کنیم که میزبان شهدای گمنام هستیم چرا که پیشرفت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز ما مرهون جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس است و ما باید این موهبت‌ها را قدر بدانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان خلخال نیز در این جلسه از آمادگی اصحاب قلم و رسانه در انعکاس و پوشش خبری مراسم ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به شهرستان خلخال خبر داد.

سید احمد معصومی افزود: رسانه‌ها و اهالی مطبوعات همچنان که در هشت سال دفاع مقدس در بیان شجاعت‌ها و افتخارات شهدا با انعکاس اخبار صحیح و به موقع در کنار مردم بودند این بار نیز با بیان و قلم خود  فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و توسعه خواهند داد.

وی تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا به دست توانمند رسانه‌ها در رگ‌های جامعه جاری است و این قشر می‌تواند به بهترین نحو در انتقال این فرهنگ به نسل جدید تلاش کند.

انتهای پیام/62008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول