اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بابل خبر داد

احداث بنای یادبود شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از احداث بنای یادبود شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بابل خبر داد.

احداث بنای یادبود شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در مورد تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهارداشت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب(ره) که محیط دانشگاه باید با دو بال علم و ایمان به پرواز درآید،حضور شهدا در محیط دانشگاه هم سبب تقویت و تحکیم بنیان‌های دینی دانشگاه و هم مامن و پناهگاهی برای نسل جدید دانشجو شده و آثار فرهنگی، تربیتی و معنوی فراوانی به جای می‌گذارد.

وی افزود: بنای یادبود تاریخی که برای شهدا ساخته می‌شود نقطه عطفی برای دانشگاه‌ها است که با هدف تقویت بنیان‌های دینی و معنوی نسل جوان و دانشگاهی،پناهگاهی برای تسکین دردهای نسل جوان است.

ابراهیمیان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی که در مزار این شهیدان برگزار می‌شود آثار فرهنگی موثری به جا می‌گذارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: برای اینکه این دانشگاه از برکات این دو شهید گمنام  برخوردار شود مکاتبات زیادی با امام جمعه و فرماندار بابل انجام شد تا اینکه مفتخر شدیم در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان این دو شهید بزرگوار باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد واحد بابل نخستین دانشگاه آزاد منطقه سه کشور بوده که میزبان شهیدان گمنام است، تصریح کرد: برای استقبال ازاین دو شهید بزرگوار دو ستاد شهرستانی و داخل دانشگاهی تشکیل شد تا مراسم وداع،تشییع و تدفین این دو شهید هرچه با شکوه‌تر انجام شود.

ابراهیمیان بیان کرد: این دو شهید بزرگوار یادگار دفاع مقدس شهدا والفجر هشت و لشکر 25 کربلا مربوط به مازندران بوده که در شهر فاو به شهادت رسیدند.

وی افزود: همه دست اندرکاران دانشگاه آزاد بابل با نیت بلند و هدف متعالی و مقدس تحکیم بخشیدن به پایه‌های دینی دانشجویان و آرمان های امام و شهدا متقاضی حضور  شهدا در این محیط علمی بودند که امیدواریم به برکت حضور این شهیدان به این هدف عالی دست یابیم.

وی تصریح کرد: در مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد بابل، سردار عروج قائم مقام دانشگاه امام حسین(ع) سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول