اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س)

مراسم تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) در لنده برگزار می‌شود

مسئول کانون مداحان لنده با اشاره به برنامه‌های دهه فاطمیه در لنده گفت: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع نمادین تابوت آن حضرت از مسجد امیرالمؤمنین (ع) تا محل وداع با شهدای گمنام در لنده برگزار می‌شود.

مراسم تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) در لنده برگزار می‌شود

رسول محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن از توسل و توجه شیعیان به ائمه اطهار (ع) ترس داشته و درصدد گمراه کردن نسل جوان از این راه مستقیم شده‌اند.

وی افزود: سال‌هاست که دشمنان نظام اسلامی ایران با دسیسه‌ها و توطئه‌های فراوان در صدد ضربه زدن بر پیکره این کشور هستند .

مسئول کانون مداحان لنده گفت: یکی از جامعه شناسان غربی به صراحت در مقاله‌ای آورده است، که دژ محکم و استواری ملت ایران را احاطه و از آن محافظت می‌کند و تا زمانی که میان این دژ و مردم درون آن جدایی نیفتد تسلط بر آن‌ها خیالی بیش نیست.

محمدی افزود: توجه ما ناشی از نیاز ما به اهل بیت (ع) بوده ، والا ائمه و اهل بیت (ع) نیازی به ما ندارند. ما با توسل به ائمه به دنبال خود می‌گردیم تا گمشده  خود را بیابیم و به حقیقت وجودی آن پی ببریم.

مسئول کانون مداحان لنده در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فاطمیه در لنده بیان کرد: یکی از مراسمات باشکوهی که در یکی دو سال گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شده ، تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) بوده که در شب شهادت آن حضرت از مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر لنده تا گلزار شهدا برگزار می‌شد.

وی افزود: امسال این مراسم با توجه به اینکه همزمان با مراسم وداع با شهدای گمنام در لنده بوده از مسجد امیرالمؤمنین (ع) تا محل وداع با شهدای گمنام در میدان انقلاب برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/82013/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول