اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری چایپاره:

جوانان از توطئه‌های شوم غرب آگاه باشند

رئیس دادگستری چایپاره گفت: باید جوانان را در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم که غرب علیه جوانان کشور طراحی می‌کند آگاه کرد.

جوانان از توطئه‌های شوم غرب آگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره علی الهوردیان صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی علل آسیب‌های اجتماعی و نحوه برخورد با این آسیب‌ها در شهرستان چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: میزان طلاق در چایپاره روند رو به رشدی را طی می‌کند و در صورت تداوم این روند در آینده شاهد بروز مشکلات متعدد در جامعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیش‌تر خانواده به امر ازدواج، راهنمایی و مشاوره دادن به فرزندان در هنگام ازدواج، تصریح کرد: خانواده ها می‌توانند با ارائه مشاوره به فرزندان خود زمینه‌ای برای ازدواج موفق فرزندانشان فراهم کنند.

الهوردیان با اشاره به رواج سبک زندگی غرب، افزود: امروزه شاهد طلاق تعداد زیادی از جوانان بر اساس استدلال‌های غیرمنطقی و به سبک آسان هستیم که باید برنامه‌ریزی اصولی و درستی برای مقابله با این امر اتخاذ شود.

وی اعلام کرد: بسیاری از جوانان بدون وجود مشکل جدی قصد طلاق دارند و در این میان با گذشتن از حق و حقوق خود راهی را که نباید انتخاب می‌کنند که تبعات بعدی آن گریبان‌گیر خانواده‌ها می‌شود.

الهوردیان بر آگاه‌سازی جوانان از توطئه غرب تاکید کرد و گفت: باید جوانان را در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم که غرب بر علیه جوانان کشور طراحی می‌کند آگاه کرد  در غیر این صورت شاهد بحرانی‌تر شدن و تزلزل خانواده‌ها می‌شویم.

وی تاثیر فیلم‌ها و شبکه‌های ماهواره را در این میان حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: شاهد هستیم در بسیاری از خانواده‌ها استفاده از ماهواره و شبکه‌های تلویزیونی غرب رواج یافته است که این امر به نوبه خود سبب سست و متزلزل شدن خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول