اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

موانع ازدواج جوانان برطرف شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: موانع ازدواج جوانان ایران اسلامی باید با برنامه‏ریزی مسئولان برطرف شود.

موانع ازدواج جوانان برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در جمع زوج‏های جوان شهرستان فیروزکوه در محل مجتمع فرهنگی و تفریحی «میلاد» این شهر بیان کرد: پیوند مقدس ازدواج با تربیت فرزندانی شایسته، تعالی‏بخش جوامع در دستیابی به آرمان‏های عالی انسانی است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: حکمت ازدواج، ارشاد جوامع بشری است که بیشتر ریشه در جامعه دینی دارد. ازدواج روشنایی‏بخش امید به حیات جاودانه بشر است و انسان از این کانون مقدس می‏تواند به بسیاری از نیازهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

مهری تصریح کرد: دستیابی به رشد و کمال، استفاده بهتر از استعدادهای خدادادی و نیل به سطوح عالی‌تر زندگی از کانون گرم خانواده شکل می‏گیرد که با ازدواج محقق می‏شود.

وی افزود: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و در حالی که در دهه پیشرفت همراه با عدالت به سر می‏بریم، آحاد جامعه در بالندگی و پیشرفت نظام نقش‏آفرین بودند.

مهری بیان کرد: اساساً فلسفه وجودی مسئولان، خدمت به جامعه است و این مردم هستند که کارگزاران نظام را در مسیر ارائه خدمات منظم‏تر کرده و توجه‏شان را در مقام اجرای برنامه‏ها هر چه بیشتر جلب می‏کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، هدیه الهی بود که بر مبنای اتحاد و انسجام ملت به آنان عنایت شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: این مردم هستند که در تمامی سطوح کاری جامعه حضور گرم و فعالی دارند و مسئولان نظام هر چه تلاش کنند، به مردم نمی‏رسند.

وی گفت: پیشرفت و تعالی امروز ایران اسلامی و قرار گرفتن بر سکوهای افتخار جهانی، حاصل استعداد و نبوغ ایرانی و تربیت فرزندانی شایسته در عرصه‏های مختلف بر مبنای پیوند آسمانی ازدواج است.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول