اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان گلستان:

صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج الکترونیکی شد

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان از راه‎اندازی سامانه‎ای الکترونیکی به منظور صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: ایجاد و راه‎اندازی مراکز مشاوره ازدواج در راستای تشکیل خانواده سالم مبتنی بر فرهنگ اسلامی پیش‎بینی شده است.

وی؛ موفقیت و کارآمدی مراکز مشاوره ازدواج را در بکارگیری مشاوران متعهد، متخصص و صالح برشمرد و تصریح کرد: با توسعه چنین مراکزی با رویکرد اسلامی می‎توان از اختلافات و ناهنجاری‎های اجتماعی جلوگیری کرد.

فعالیت مراکز مشاوره ازدواج منوط به ثبت‌نام در سامانه

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان در خصوص فعالیت مراکز مشاوره ازدواج گفت: مراکزی که علاقمند به فعالیت در بخش‎های مشاوره ازدواج و خانواده هستند باید در سامانه الکترونیکی مذکور ثبت‎نام و تقاضای صدور پروانه کنند.

بابایی با اشاره به وظایف مراکز مشاوره ازدواج بیان داشت: در راستای ساماندهی مراکز ازدواج پنج وظیفه اصلی از جمله آموزش و مشاوره در زمینه حقوق و تکلیف اعضای خانواده، آموزش و مشاوره در امر ازدواج، آموزش و مشاوره در زمینه افزایش توانمندی جوانان پرداخته شده است.

وی؛ آموزش و مشاوره در راستای مسائل اعتقادی، فرهنگی، تربیتی، رفتار خانواده و تسهیل در همسرگزینی را از مهمترین وظایف مراکز مشاوره ازدواج برشمرد.

مراکز مشاوره ازدواج نباید با هدف درآمدزایی تاسیس شوند

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه انگیزه خدمت به جوانان در آستانه ازدواج باید در اولویت مراکز مشاوره باشد، خاطرنشان کرد: اگر این مراکز با هدف درآمدزایی و منفعت شخصی تاسیس شوند آنگاه از هدف اصلی خود دور خواهند شد.

بابایی در پایان گفت: سامانه الکترونیکی صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج در سایت وزارت ورزش و جوانان به منظور تسهیل در امر ازدواج راه‎اندازی شده است.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول