اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در شیراز

رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در این شهر خبر داد و از مسئولان و دست‌اندرکاران این امر دعوت کرد تا در این مجمع حضور یابند.

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نخستین همایش بزرگ خانواده که از طرف مرکز آموزش و مشاوره بهار نکو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، افزون بر 900 نفر از اقشار مختلف مردم اعم از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دانشجویان علوم پزشکی و کارمندان سایر ارگان‌ها شرکت داشتند.

200 زوج در این برنامه شرکت داشتند که با مطالب مربوط به ارتباط عاطفی زوجین و نکاتی در مورد داشتن یک ارتباط عاطفی موفق در زندگی خانوادگی آشنا شدند.

مدرس این همایش در زمینه اهمیت بحث ارتباط عاطفی زوجین گفت: ارتباط عاطفی یک کلید طلایی است و تحکیم نهاد خانواده زن و مردی که ارتباط عاطفی موفق دارند، نقش بسزایی در رضایت‌مندی زناشویی دارد.

عبدالرضا کردی افزود: خانواده‌هایی که ارتباط عاطفی موفقی دارند از سلامت بالایی برخوردارند و تعادل روانی بیشتری دارند، بنابراین از آسیب‌هایی مانند طلاق عاطفی و طلاق اجتماعی مصون هستند.

وی اضافه کرد: کارکردهای خانواده در چنین شرایطی به عالی‌ترین سطح اثربخشی و کارایی می‌رسد.

حجت‌الاسلام حمید مقامی، رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئول مرکز بهارنکو نیز با توضیحاتی در مورد مرکز بهارنکو و گرامیداشت سومین سال آغاز فعالیت این مرکز به راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج اشاره کرد و از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران امر ازدواج دعوت کرد تا در این مجمع حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول