اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین جزئیات سانحه ریلی

کارشناسان فنی از سمنان اعزام شدند / انتقال واگن سانحه‌دیده به سمنان

گزارش فارس از آخرین جزئیات سانحه ریلی از اعزام کارشناسان فنی از سمنان به محل حادثه و انتقال واگن سانحه‌دیده به سمنان حکایت دارد.

کارشناسان فنی از سمنان اعزام شدند / انتقال واگن سانحه‌دیده به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حوزه استحفاظی اداره‌کل راه‌آهن شمال‌شرق کشور، شاهد یک سانحه ریلی بود که پیگیری‌های خبرنگاران فارس، جزئیات بیشتری از آن را نمایان ساخت.

آخرین گزارش‌ها از جزئیات سانحه ریلی، حاکی از اعزام شماری از نیروهای فنی و کارشناسان راه‏آهن از ایستگاه راه‏آهن سمنان به محل حادثه در نزدیکی بیابانک است.

نیروهای فنی راه‏آهن سمنان پس از حضور در محل سانحه و انجام اقدامات لازم با بهره‏گیری از امکانات سنگین و جرثقیل، واگن سانحه‌دیده را از حالت واژگونی خارج کردند. انتقال واگن سانحه‌دیده به سمنان نیز هم‏اکنون در حال انجام است.

براین اساس، از حدود ساعت 19:20 دقیقه یک واگن از یک رام قطار مسافری مسیر تهران ـ مشهد در محدوده بیابانک تا سمنان از خط خارج شده است.

بررسی‌های خبرگزاری فارس نشان می‌دهد در این سانحه، قطار مسافری شماره 346 که در مسیر تهران ـ مشهد در حال سیر بود، در کیلومتر 220 از تهران، دچار سانحه شد.

علت وقوع این سانحه ریلی، قیچی کردن سرمحور یکی از واگن‌ها اعلام شده است.

بررسی‌های انجام شده، نشان می‌دهد که در این سانحه، واگن 5 قطار مسافری با شماره سالن 5615 از خط خارج شده است.

این در حالی است که رئیس ایستگاه راه‌آهن سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، سانحه به وجود آمده برای این قطار را مربوط به سالن موتورخانه قطار مسافری اعلام کرده و گفته بود این سالن هیچ ارتباطی به مسافران نداشته است.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول