اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز:

فوتبال ایران فنی‌تر از عربستان است/ عرب‌ها احساسی بازی می‌کنند

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: از لحاظ فنی فوتبال ایران برتر از فوتبال عربستان بوده و تراکتورسازی تبریز قادر به پیروزی مقابل الشباب عربستان است.

فوتبال ایران فنی‌تر از عربستان است/ عرب‌ها احساسی بازی می‌کنند

یونس باهنر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسازی امشب بازی سختی مقابل الشباب پیش رو دارد اما من فکر می‌کنم این تیم قادر به پیروزی بر تیم عربستانی بوده و می‌تواند انتقام شکست دور رفت خود را بگیرد.

وی افزود: تیم الشباب تیم حرفه‌ای بوده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است ضمن آنکه از یک مربی باتجربه سود می‌برد اما از لحاظ فنی تیم‌های ایرانی برتر از تیم‌های عربستانی هستند.

باهنر، به فوتبال احساساتی تیم‌های عربستانی اشاره کرده و گفت: در سال‌های اخیر به واسطه حضور مربیان با دانش، شاهد تحول فوتبال باشگاهی عربستان هستیم ولی شگردهای احساساتی نظیر عصبانی کردن تیم حریف و اتلاف وقت نمونه‌های بارز آن است که به خوبی هنوز در این تیم‌های عربستانی دیده می‌شود و تراکتورسازی باید مراقب باشد که در دام مهمان خود گرفتار نشود.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اهمیت این بازی تصریح کرد: بازی تراکتورسازی تبریز با الشباب امشب مهم است و هر تیمی که در این بازی به پیروزی برسد شانس صعود خود را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

یونس باهنر با پیراهن پرسپولیس سابقه بازی در باشگاه‌های آسیا را داشته و در مقابل دو تیم الاتحاد و الهلال عربستان بازی کرده است. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول