اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

اردوی تیم ملی دوومیدانی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به پیشنهاد ارائه شده به مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد میزبانی اردوهای تیم ملی دوومیدانی در رشته استقامت گفت: اردوی دوم این رشته در زنجان برگزار می‌شود.

اردوی تیم ملی دوومیدانی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، افشین داوری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت دوومیدانی استان زنجان با اشاره به جو حاکم بر انتخابات مجمع دوومیدانی استان زنجان اظهار داشت: نحوه برخورد اعضای مجمع با انتخابات قابل تقدیر است.

وی تعداد حاضران در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی را قابل توجه اعلام و اضافه کرد: با وجود تعداد زیاد برگزاری آرام انتخابات برایش جالب توجه بوده است.

*سالن تخصصی دوومیدانی باید در اختیار هیئت قرار گیرد

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به وجود سالن تخصصی دوومیدانی در زنجان تصریح کرد: این سالن باید در اختیار هیئت دوومیدانی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش یک امر عمومی محسوب می‌شود، اضافه کرد: ورزش متعلق به عموم مردم است و مدیران جدید باید قدردان نیروهای فعال قبلی باشند چراکه در چشم بر هم زدنی نوبت کنار رفتن خود آنها هم فرا می‌رسد.

*خاص بودن فضای ورزش کشور

داوری فضای موجود در ورزش کشور را خاص و مشکل‌آفرین دانست و تاکید کرد: در سقف و کف این ورزش نظریاتی وجود دارد که قابل تامل است.

وی به زمان‌بر بودن تغییر ساختار فرهنگی موجود در ورزش کشور اشاره و تصریح کرد: مدیران باید در همین فضا مدیریت کنند، چراکه فضای موجود به این راحتی تغییر نمی‌کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی محدودیت اعتباری اشاره شده در جلسه را همه‌گیر اعلام و اضافه کرد: دامنه این محدودیت به سال‌جاری هم کشیده می‌شود و ورزش کشور باید در فضای موجود مدیریت شود.

*تدوین و ابلاغ تقویم ورزشی

وی از تدوین تقویم ورزشی سال‌جاری خبر داد و گفت: برگزاری لیگ نونهالان از جمله برنامه‌ریزی‌های شاخص سال‌جاری است.

داوری تقویت مربیان را از دیگر برنامه فدراسیون عنوان و اضافه کرد: از کنفدراسیون آسیا برای برگزاری کلاس‌های مربیگری در ایران درخواست شده است.

*ثمربخش بودن فعالیت‌های فدراسیون‌های قبلی

وی به موفقیت‌های دوومیدانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فدراسیون‌های گذشته در سال 91 به نتیجه رسیده و موجب شناسایی نیروهای جوان در این رشته ورزشی شده است.

*زنجان میزبان اردوهای تیم ملی

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به پیشنهاد ارائه شده به مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته استقامت گفت: اردوی دوم این رشته در زنجان برگزار می‌شود.

وی میزبانی زنجان در مسابقات دوومیدانی را منوط به احداث یک سالن تمرینی در کنار سالن تخصصی دوومیدانی در زنجان عنوان کرد.

داوری با مطلوب اعلام کردن طرح استعدادیابی ورزش دوومیدانی تصریح کرد: اجرای این طرح خوب است به شرطی که با اصل در نظر گرفته شدن علاقه‌مندی فرد مورد مطالعه همراه باشد.

انتهای پیام/73004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول