اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی خبر داد

توسعه زیرساخت‌های ورزش تنیس خراسان‌رضوی در سال 92

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزش تنیس به ویژه زمین سرپوشیده و فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی با رویکرد ورود بازیکنان ملی و فراملی به داخل استان از اهداف هیئت تنیس خراسان‌رضوی در سال 92 است.

توسعه زیرساخت‌های ورزش تنیس خراسان‌رضوی در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد باقری ظهر امروز در تشریح اهداف پیش روی هیئت تنیس خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت اصلی این هیئت در سال 92 همچون سال گذشته جوان‌گرایی و تلاش برای افزایش آمادگی تیم‌های پایه است.

وی توسعه زیرساخت‌های ورزش تنیس به ویژه زمین سرپوشیده و فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی با رویکرد ورود بازیکنان ملی و فراملی به داخل استان را از دیگر اهداف این هیئت در سال جدید عنوان کرد.

رئیس هیئت تنیس خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در سال 92 وظایف جاری هیئت از قبیل میزبانی مسابقات و اعزام ورزشکاران به رقابت‌های مختلف با جدیت و قدرت پیگیری می‌شود.

باقری با بیان اینکه استعدادیابی از میان افراد علاقه‌مند همواره مورد توجه این هیئت بوده است، افزود: در سال جاری روند رو به رشد خود را در این زمینه ادامه می‌دهیم.

وی از انجام کارهای مقدماتی برای احداث مجموعه زمین تنیس خبر داد و گفت: در صورت مثمرثمر واقع شدن مذاکرات با مقامات مربوطه، واگذاری زمین و سایر امکانات به هیئت تنیس، به زودی عملیات احداث این مجموعه ورزشی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/70005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول