اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 51 درصدی راهنمایی مسافران آذربایجان غربی در نوروز 92

معاون امور جوانان هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: راهنمایی مسافران در نوروز 92 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 6/51 درصد افزایش یافته است.

افزایش 51 درصدی راهنمایی مسافران آذربایجان غربی در نوروز 92

حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان ‌اینکه هلال‌احمر آذربایجان غربی در نوروز 92 با آمادگی کاملی نسبت به ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقدام کرد، اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در ایام نوروز امسال با برپایی چادرهای راهنمای مسافران در جاده‌ها، بیش از 259 هزار و 378 نفر را راهنمایی کردند.

وی ادامه داد: استقبال و راهنمایی این میزان از میهمانان نوروزی، نشان از افزایش 6/51 درصدی راهنمایی مسافران در نوروز 92 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته توسط نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی است.

حاجی‌زاده تعداد خدمات گیرندگان از هلال‌احمر را در این مدت زمان 282 هزار و 244 نفر عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار ثبت شده هلال احمر، خدمات ارائه شده به مسافران در ایام نوروز سال جاری بیش از 65 درصد افزایش یافته است که بیانگر اطلاع‌رسانی مناسب و آگاهی مردم نسبت به طرح‌های سالانه جمعیت هلال‌احمر است.

معاون امور جوانان هلال‌احمر آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توان از تکراری نبودن آمار مراجعه‌کنندگان به استفاده از طرح‌های نوروزی و آمار نادرست جلوگیری کرد، گفت: سیستم ثبت در این طرح‌ها به گونه‌ای است که مسافرانی که یک‌بار از خدمات هلال احمر استفاده کرده و نام آن‌ها ثبت شده است،‌ برای بار دوم نام آن‌ها ثبت نخواهد شد.

وی تعداد ایستگاه‌های سلامت این جمعیت در پایگاه‌های نوروزی را 18 ایستگاه برشمرد که تعداد 8 هزار و 940 نفر مسافر در این ایام از خدمات آن بهره‌ برده‌اند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در ارائه خدمات در پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر علاوه بر استفاده از نیروهای دائمی از نیروهای داوطلب عضو غیر دائمی نیز استفاده شده است،‌ خاطرنشان کرد: در پست‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تعداد 2 هزار و 312 نفر در این پست‌ها به صورت دائمی به کار گرفته شده‌اند.

معاون امور جوانان هلال‌احمر آذربایجان غربی از افزایش بیش از 7/26 درصدی مشارکت جوانان سازمان در نوروز سال جاری خبر داد.

وی به توزیع 134 هزار و 924 نقشه و بروشور و 59 هزار عدد اقلام دیگر شامل لیوان، کیف و غیره اشاره کرد و اظهار داشت: نوروز امسال علاوه بر خدمات ارائه شده، 277 نفر برای اولین بار با اجرای طرح سهام (راهنماهای سیار) در پنج شهرستان استان، از هلال‌احمر آذربایجان غربی خدمات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول