اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت

افزایش 34 درصدی مصرف سوخت شناورهای مسافری هرمزگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از افزایش 9,3 و 34 درصدی مصرف سوخت هواپیماها و شناورهای مسافری در این استان طی ایام نوروز خبر داد.

افزایش 34 درصدی مصرف سوخت شناورهای مسافری هرمزگان

عبدالله محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: میزان سوخت مصرفی بنزین در مرحله نخست تعطیلات نوروزی که از 16 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ادامه داشت جمعا 44 میلیون و 539 هزار و 421 لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19.1 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی 92 نسبت به روزهای قبل از تعطیلات حدود 50 درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: مصرف cng نیز در همین مدت 19 روزه، سه میلیون و 420 هزار و 265 متر مکعب بوده است که 6.3 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان میزان مصرف سوخت هواپیما را نیز 5 میلیون و 105 هزار و 67 لیتر اعلام کرد که 9.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گفته محبی، در بخش سوخت شناور و اتوبوس‌های دریایی نیز در مجموع 2 میلیون و 550 هزار لیتر مصرف شده که 34 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: سوخت مصرفی شناور و اتوبوس‌های دریایی نسبت به روزهای قبل از تعطیلات نوروزی نیز حدود 70 درصد افزایش داشته که نشان دهنده حجم زیاد ترددهای دریایی به جزایر استان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به خدمات این مجموعه در ایام تعطیلات سال نو خاطر نشان کرد: تامین سوخت مورد نیاز 130 جایگاه عرضه سوخت در استان، نظارت و کنترل بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت پمپ بنزین‌ها به وسیله 10 گروه فنی و عملیاتی، فعالیت 24 ساعته تمامی جایگاه‌های cng استان و نظارت مستمر بر عملکرد آنها، تأمین به موقع گاز مورد نیاز مراکز اسکان مسافری نوروزی، فعالیت شبانه‌روزی مراکز سوختگیری هواپیمایی در فرودگاه‌های استان و تامین و تحویل سوخت به تمامی پروازها از جمله فعالیت‌هایی بوده است که در مجموعه پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان انجام و رضایت حداکثری مسافران را در پی داشت.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به حجم گسترده پروازها به جزیره زیبای کیش در روزهای اول تعطیلات یک واحد سوخت رسان از طریق بندر چارک به جزیره کیش برای تسریع در عملیات سوخت‌گیری هواپیمایی در فرودگاه کیش اعزام شد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول