اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

جشنواره ملی خلیج فارس هنرمندان را به خلق آثار فاخر ترغیب کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری اولین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس سبب شده است تا هنرمندان به خلق آثار زیبا و ارزشمند ترغیب و تشویق شوند.

جشنواره ملی خلیج فارس هنرمندان را به خلق آثار فاخر ترغیب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ملی در اردبیل اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 31 فروردین ماه سال 92 تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی خلیج فارس، مظهر صلح و دوستی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: ارتقای سطح تعاملات فرهنگی ـ  هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید‌آورندگان برتر آثار فاخر هنری و سینمایی مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار از دیگر اهداف برگزاری اولین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس است.

شرفی تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس، بزرگداشت شهدای خلیج فارس و نمایاندن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانه در منطقه خلیج فارس را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی برشمرد.

این مسئول گفت: با توجه به استقبال هنرمندان تصمیم گرفتیم تا مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را تا 31 فروردین ماه 92 تمدید کنیم.

دبیر نخستین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس عنوان کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نیمه اول اردیبهشت ماه 92 مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار خواهد شد.

شرفی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده آثار خود را به نشانی اردبیل ـ خیابان شهید مطهری ـ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال کنند.

استان اردبیل بالاترین آمار ثبت‌نام در آزمون قرآنی وزارت ارشاد را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به جایگاه استان اردبیل و قاریان آن برای حضور در مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: استان اردبیل بالاترین آمار ثبت‌نام و شرکت در آزمون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین آمار ثبت‌نام داوطلبان تاکنون متعلق به استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، اصفهان و تهران بوده است.

شرفی ادامه داد: این آزمون قرآنی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه قرآن‌آموزان موسسات قرآنی وابسته به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فراخوانی این ثبت‌نام از اسفندماه سال 91 در استان اردبیل آغاز شده بود، ابراز داشت: نام‌نویسی از قرآن‌آموزان برای شرکت در این آزمون از هفتم فروردین‌ ماه سال 92 آغاز شده است و تاریخ آزمون نیز 13 اردیبهشت‌ ماه سال 92 می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه متقاضیان شرکت در آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند تا 23 فروردین به پایگاه اینترنتی اداره آموزش معاونت قرآن و عترت www.quranedu.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند، تاکید کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن ایام تعطیل و تقاضای داوطلبان برای شرکت در آزمون، مهلت ثبت‌نام تا 23 فروردین ماه جاری تمدید شده است.

شرفی با اشاره به اینکه داوطلبان باید پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام کارت ورود به جلسه خود را پرینت کنند، یادآور شد: تمامی داوطلبان باید جهت ممهور کردن کارت آزمون خود پیش از زمان برگزاری آزمون به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دهمین دوره آزمون‌های سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم جمعه 13 اردیبهشت ماه 92 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62004/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول