اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیمی خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره شعر مازندرانی خلیج فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نخستین جشنواره شعر مازندرانی با عنوان خلیج فارس در مازندران خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره شعر مازندرانی خلیج فارس

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر مازندرانی با عنوان خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس و گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس با برگزاری جشنواره شعر مازندرانی خلیج فارس « از دریای تبرستان تا خلیج فارس» قصد داریم از تاریخ، فرهنگ، تمدن و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده و با زبان مؤثر شعر و ادبیات از آن پاسداری کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، ارتقای سطح تعاملات فرهنگی هنری با کشورهای همسایه، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری، علمی، پژوهشی، تاریخی مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار، بخشی از اهداف این جشنواره است.

وی از شاعران بومی‌سرای استان خواست تا همراه با ارسال شعر و ترجمه در صورت امکان آوانگاری اشعار را نیز ضمیمه آثار ارسالی خود داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 30 فروردین آثار خود را به نشانی ساری، میدان امام(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه جشنواره شعر خلیج فارس ارسال کنند.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: این جشنواره هشتم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول