اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی وزیر ورزش و جوانان

جشنواره ملی طلبه جوان موفق در قم برگزار می‌شود

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق از برگزاری این جشنواره با سخنرانی وزیر ورزش و جوانان در روز 22 فروردین در قم خبر داد.

جشنواره ملی طلبه جوان موفق در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مسعود موسوی شبستری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی جشنواره ملی طلبه جوان موفق اظهار کرد: جشنواره ملی طلبه جوان موفق با همکاری امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره طلاب را تشویق می‌کند تا با تلاش بیشتر در محورهای آموزش، پژوهش و تبلیغ به فعالیت بپردازند.

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق با اشاره به تعداد پرونده‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره طلبه جوان موفق گفت: 320 پرونده به دبیرخانه جشنواره رسید که در بخش‌های آموزش، پژوهش، تبلیغ و امور فرهنگی ارزیابی و در نهایت 34 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

وی عنوان داشت: 11 نفر از برگزیدگان از استان قم، چهار نفر از استان اصفهان، سه نفر از استان تهران و سه نفر از استان خوزستان بودند.

موسوی شبستری ادامه داد: از استان‌های خراسان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و فارس هر کدام دو نفر و از استان‌های مازندران، زنجان، ایلام و کرمانشاه هر کدام یک نفر برگزیده شدند.

وی عنوان داشت: 11 نفر از خواهران و 23 نفر از برادران در جشنواره طلبه جوان موفق تقدیر می‌شوند که از این تعداد 14 نفر در بخش آموزش و 11 نفر در بخش پژوهش و تبلیغ هستند.

دبیر جشنواره ملی طلبه جوان موفق یادآور شد: تقدیرشوندگان این جشنواره از 13 استان مانند قم، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، مازندران، زنجان، ایلام، گلستان و کرمانشاه هستند که از این تعداد 16 نفر فعال قرآنی و شش نفر حافظ کل قرآن هستند.

وی تصریح کرد: همایش طلبه جوان موفق با سخنرانی عباسی وزیر ورزش و جوانان و آیت‌الله حسینی بوشهری 22 فروردین ساعت 10 تا 13 در مدرسه معصومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول