اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه عکس و پیامک ‌شهیدان گمنام در زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از برگزاری مسابقه عکس و پیامک ‌شهیدان گمنام‌ به ‌مناسبت تشییع پیکر 2 شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری مسابقه عکس و پیامک ‌شهیدان گمنام در زنجان

علیرضا فیروز‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های فرزندان قهرمان ملت ایران در دفاع از کیان و شرف اسلامی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در این خصوص استثنایی وجود ندارد؛ شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و به قشر و صنف خاصی نیز تعلق ندارند.

وی افزود: در روزهای ابتدای سال جاری که از سوی رهبر انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است خبر آرام گرفتن دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای ما به عنوان جامعه دانشگاهی موجب مباهات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اضافه کرد: به همین منظور ستاد مراسم وداع و تدفین شهدا با حضور مجموعه‌ای از مسئولان و کارشناسان داخل و بیرون از دانشگاه تشکیل شده است و امیدواریم با برگزاری مراسمی که در شأن شهیدان پرافتخار باشد در پیشگاه شهیدان، امام شهیدان (ره)، مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر رو‌سفید باشیم‌.

وی افزود: همزمان با حضور پرافتخار دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس و تدفین نمادهای صبر و استقامت ملت ایران اسلامی، از سوی روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به بهترین آثار پیامکی در خصوص شهید گمنام و بهترین عکس حرفه‌ای و عکس تلفن همراه مراسم وداع و تدفین این شهدا جوایزی اهدا می‌شود.

فیروز‌فر با تأکید بر ا‌ینکه متن پیامک‌های ارسالی به این مسابقه باید در یک جمله کوتاه ارسال شود، اظهار کرد: هر شرکت‌ کننده می‌تواند سه قطعه تصویر برای حضور در مسابقه به آدرس الکترونیکیazu .zanjan@yahoo.com ارسال کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: تصاویر ارسالی باید مختص مراسم و سوژه‌های مربوط به روزهای 24 و 25 فروردین‌ماه و مراسم وداع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا باشد.

وی زمان ارسال آثار را از 24 تا 31 فروردین‌ماه دانست و تصریح کرد: 14 جایزه در سه بخش پیامک، عکس تلفن همراه و عکس حرفه‌ای به برگزیدگان اعطا می‌شود.

فیروز‌فر در پایان‌ خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان و دانشجویان می‌توانند ضمن درج مشخصات شامل نام و نام‌‌ خانوداگی، شماره ملی و شماره تلفن آثار ادبی خود را به سامانه پیامکی 3000240028 ارسال کنند.

گفتنی است، علاقمندان‌ می‌توانند برای اطلاع از شرایط مسابقه به وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به آدرس‌ www.azu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2308/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول