اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از مراکز بهداشتی درمانی در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: به زودی چند مرکز بهداشتی درمانی در استان از جمله در شهرستان‌های ایجرود و ابهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مراکز بهداشتی درمانی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با مسئولان بهداشت و درمان و انجمن‌های خیریه استان به شعار انتخاب شده برای سال جاری اشاره کرد و افزود: ارتقای صورت گرفته در حوزه سلامت در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار قابل توجه است.

وی سلامت را از اولویت‌های هر حکومتی اعلام کرد و ادامه داد: نیروهای انسانی بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور محسوب می‌شوند.

استاندار زنجان استفاده از ظرفیت منابع انسانی را در گرو سلامت آنها دانست و تصریح کرد: نگرانی از افزایش میانگین سنی برخی جوامع در این راستا است.

وی تاکید کرد: حرکت رو به جلوی جوامع امروز در گرو سلامت آنهاست.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مواد مخدر و اعتیاد جوانان یکی از سیاست‌های استکبار است، تصریح کرد: اهداف سیاسی و اقتصادی در پس زمینه گسترش اعتیاد در جوامع مقابل قدرت‌های استکباری است.

*افزایش 50 برابری تولید مواد مخدر

وی به خبر اعلام شده در مورد افزایش 40 تا 50 برابری تولید مواد مخدر در جهان طی 10 سال گذشته اشاره کرد و گفت: 90 درصد این مواد در کشور همسایه ایران تولید می‌شود.

استاندار زنجان ایران را به دلیل اثر‌گذاری جهانی آن یکی از کشورهای در معرض خطر دانست و خاطرنشان کرد: باید از سلامت جامعه مراقبت لازم صورت گیرد.

وی به پیشرفت‌های روی داده در حوزه سلامت کشور اشاره و تاکید کرد: واقعیت این است که ایران همه نیازهای خود را تامین کرده است.

رئوفی‌نژاد با مقایسه وضعیت فعلی حوزه سلامت با عقب ماندگی‌های دو دهه قبل اضافه کرد: حوزه سلامت به دلیل مورد توجه قرار گرفتن در ابعاد مختلف در ایران ارتقای قابل توجهی یافته است.

وی حضور خیران در حوزه سلامت را بی‌نظیر اعلام کرد و ادامه داد: دولت نیز بستر لازم را برای فعالیت خیران در حوزه مهمی مانند سلامت فراهم کرده است.

*بهره‌برداری از چند پروژه پزشکی در آینده نزدیک

استاندار زنجان پیشرفت‌های بهداشت و درمان استان زنجان را به مانند کشور قابل توجه عنوان کرد و گفت: چند مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان از جمله شهرستان ایجرود، ابهر و چند طرح نیز در بخش خصوصی آماده بهره‌برداری است که کمک شایان توجهی به ارتقای این بخش می‌کند.

وی به ارتقای تیپ دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این موضوع به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

رئوفی‌نژاد بر لزوم حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در بین دانشگاه‌های هم‌رتبه تاکید کرد و گفت: باید بتوان در بین دانشگاه‌های با رتبه تیپ یک هم جایگاه را ارتقا داد.

انتهای پیام/73004/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول