اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

شهرداری زنجان 300 پروژه در دست اجرا دارد

شهردار زنجان از در دست اجر بودن حدود 300 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: در سال‌جاری پیمانکاران بیشتری جذب می‌شوند تا بتوان حداکثر استفاده را از فصل کاری کرد.

شهرداری زنجان 300 پروژه در دست اجرا دارد

حبیب ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شعار انتخاب شده برای سال‌جاری اظهار داشت: کارکنان شهرداری زنجان با همه وجود به تحقق این شعار کمک می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری زنجان به عنوان ارگان برتر در ارائه خدمات نوروزی به مسافران و شهروندان تصریح کرد: ارائه لوح و تقدیر اعضای شورا از مدیران شهرداری زنجان این قدردانی را تکمیل کرد.

*تصویب بودجه 140 میلیارد تومانی

شهردار زنجان به تصویب بودجه شهرداری زنجان در موعد مقرر اشاره کرد و افزود: شورای شهر زنجان 140 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری زنجان به تصویب رسانده است.

وی مبلغ تصویب شده برای امور عمرانی شهرداری زنجان را حدود 90 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اولویت شهرداری زنجان در سال‌جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

*پیشرفت 60 درصدی پل غیر همسطح سیدالشهدا

یگانه به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پل غیر همسطح سیدالشهدا اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای فعالیت دو شیفته کارگاه این پروژه اندیشیده شده است.

وی هدف از دو شیفته کردن کارگاه پروژه پل غیر همسطح سیدالشهدا را عمل به تعهد ایجاد شده در مورد بهره‌برداری از این پل در موعد مقرر عنوان و اضافه کرد: احداث پروژه‌های این چنینی بدون همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

شهردار زنجان از حوصله و صبر و تحمل مردم در همراهی با احداث پروژه‌های عمرانی سنگین در سطح شهر زنجان تقدیر کرد.

*ادامه تملک‌ها برای طرح سبزه‌میدان

وی به ادامه تملک‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم سبزه‌میدان اشاره و تصریح کرد: اقدامات لازم برای انجام تملک‌های باقیمانده در این طرح ادامه می‌یابد.

یگانه پارک هنر، پارک علمی فرهنگی، بازگشایی محورهای زینبیه شرقی و غربی و تکمیل فاز دوم پارک بانوان را از جمله پروژه‌های بزرگ در دست اقدام شهرداری زنجان اعلام کرد.

وی فضای سبز فعلی شهر زنجان را 26 هکتار عنوان و اضافه کرد: احداث حدود 10 پارک محله‌ای که وسعت برخی از آنها سه هکتار است در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است که به افزایش سرانه فضای سبز شهر کمک می‌کند.

شهردار زنجان از در دست اجر بودن حدود 300 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: در سال‌جاری پیمانکاران بیشتری جذب می‌شوند تا بتوان از فصل کاری حداکثر استفاده را کرد.

*آسفالت‌ریزی اولویت شهرداری

وی به نظرسنجی انجام شده از مردم شهر زنجان اشاره و تاکید کرد: بر اساس نتایج این نظرسنجی، آسفالت خیابان‌های شهر در سال‌جاری در اولویت قرار می‌گیرد.

یگانه از برنامه شهرداری زنجان برای آسفالت‌ریزی 120 تنی در خیابان‌‌های شهر زنجان طی فصل کاری جاری خبر داد و گفت: این آسفالت‌ریزی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود.

شایان ذکر است، شهردار و دو معاون شهردار زنجان در جلسه علنی شورا مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول