اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

فتنه 92 با محوریت نامزدهای متمایل به غرب رخ می‌دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: فتنه 92 با محوریت نامزدهای متمایل به غرب رخ می‌دهد.

فتنه 92 با محوریت نامزدهای متمایل به غرب رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: دشمنان در برهه‌های مختلف زمانی در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات سال 88 گفت: مردم ایران با حضور بیش از 40 میلیون نفری نشان دادند که انقلاب و حفظ کشور برای مردم مهم‌ترین مسئله است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور باشکوه در انتخابات حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمن زدند، اضافه کرد: متاسفانه اقدام برخی از فریب‌خوردگان در سال 88 موجب شد، شیرینی انتخابات در کام مردم تلخ شود.

وی در ادامه به اتفاقات سال قبل نیز اشاره داشت و گفت: در سال 91 مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان فهماندند که تحریم‌ها تاثیری در عملکرد کشور نداشته و کشورهای مستکبر با تحریم نمی‌توانند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند.

احمدی با اشاره به اینکه با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری در کشور آفریده شد، افزود: این نخستین و آخرین حضور مردم در صحنه نبوده و ملت ایران از همان زمان پیروزی انقلاب حامی نظام و انقلاب بوده و هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری و در نامگذاری سال نیز اشاره داشت و گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری موضوعات اقتصادی را مورد تاکید قرار می‌دهند و این امر نشان از اهمیت بسیار مسائل اقتصادی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در آغاز سال نو به آفرینش حماسه سیاسی تاکید داشتند، اضافه کرد: منظور از حماسه سیاسی همان حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات سال جاری حماسه دیگری را رقم می‌زند، افزود: فتنه جدید در راه است.

احمدی با اشاره به اینکه فتنه جدید در یک قالب جدید از فتنه 88 برپا می‌شود، گفت: این فتنه با نام انتخابات و با محوریت نامزدهای متمایل به غرب رخ می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت فعلی موفقیت‌های بسیاری در هشت سال گذشته به دست آورده است، اضافه کرد: ما منکر ضعف‌ها نیستیم و در صورتی که انتقادات و بیان ضعف‌ها بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری باشد، استقبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هسته‌ای و غنی سازی 20 درصدی اشاره داشت و افزود: انرژی هسته‌ای و دست‌یابی ایران به این علم به دشمنان ثابت کرد که ایران دیگر آن کشور وابسته به غرب نیست.

احمدی با اشاره به ترس و هراس دشمنان از موضوع هسته‌ای و پیشنهاد کشورهای غربی برای مذاکره گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند، از همان اول هدف دشمنان از طرح مذاکره مشخص بود و این امر واضحی بود که آنها نیت خوبی از انجام این مذاکرات ندارند.

وی به نقش خطیر آموزش و پرورش در آگاه‌سازی دانش‌آموزان در زمینه انتخابات و سایر موضوعات داشت و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه توسط مسئولان انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان قشر تاثیرگذار جامعه هستند، اضافه کرد: دانش‌آموزان آینده‌ساز جامعه هستند و باید اقدامات عملی در آگاه سازی آنها صورت گیرد.

وی در پایان به برخی از مشکلات آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و .. اشاره داشت و گفت: اقدامات لازم در رفع آنها در حد بضاعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/730005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول