اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی ریگان خبر داد

اعزام 70 روحانی به مناطق مختلف ریگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت: در ایام فاطمیه 70 مبلغ به روستاهای مختلف شهرستان ریگان اعزام شدند.

اعزام 70 روحانی به مناطق مختلف ریگان

حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: در ایام فاطمیه 70 مبلغ به روستاهای مختلف شهرستان ریگان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد روحانی 25 روحانی از مرکز شهرستان و مابقی از استان قم و مشهد به مناطق مختلف ریگان اعزام شده‌اند، افزود: امسال 10 نفر از خواهران مبلغ در طرحی جهادی به مناطق کوهستانی ریگان در ایام فاطمیه (س) اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان گفت: در روز تشییع شهدای گمنام در ریگان بیش از 40 هیئت مذهبی کار استقبال از شهدای گمنام را در ریگان انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استقبال از شهدا از روستاها آغاز می‌شود تمام هیئت‌های مذهبی با عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) به استقبال شهدای گمنام می‌روند.

نازلی بیان داشت: این شهدای گمنام در بیش از 25 روستای شهرستان ریگان شامل روستاهای بخش گنبکی  و روستاهای مناطق تهرود، عباس آباد سردار، رحمت‌آباد، سعدآباد و مناطق سلطان‌آباد تشییع می‌شوند.

وی تصریح کرد: در مرکز شهرستان ریگان بیش از 15 هیئت مذهبی در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در تشییع شهدای گمنام در مرکز شهرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول