اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام فاطمیه

400 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 400 مبلغ به سراسر کشور در ایام فاطمیه خبر داد.

400 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام مبلغان در ایام فاطمیه اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) درباره حضرت زهرا(س) فرمود هر کس او را خوشحال کند مرا خوشحال می‌کند و هر کس او را آزار دهد مرا آزرده زیرا او نگین آفرینش و هدف خلقت الهی است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین پاسدار حریم ولایت و نخستین مدافع امامت و ولایت بوده و به عنوان یکی از برترین زنان بهشت است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: حضرت زهرا(س) بانویی اسوه، الگو، بی‌بدیل، همسری وفادار و مادری ارزشمند و مکرمه است بنابراین باید شخصیت فاطمه زهرا(س) برای مردم تبیین شود.

وی یادآور شد: ابعاد شخصیتی، سیره عملی، عرفان، زهد، تربیت فرزند، دفاع از ولایت و امامت و ولایت‌شناسی فاطمه(س) اسوه و الگویی بی‌نظیر برای همگان است.

موسوی از اعزام 400 مبلغ در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت و وظیفه خود در ایام فاطمیه اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی با بیان اینکه مبلغان از 24 تا 27 فروردین به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند گفت: مبلغان در مجالس و محافل سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س) حضور پیدا می‌کنند تا بر غنای مراسم‌ها بیفزایند و به معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) بپردازند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اقامه نماز جماعت، برگزاری مجالس وعظ و خطابه، ارائه راهنمایی و مشاوره به خانواده‌ها و حضور در مدارس را از جمله برنامه‌های مبلغان در ایام فاطمیه ذکر کرد.

وی عنوان داشت: مبلغان در ایام تبلیغ به بیان مباحثی در زمینه حجاب و عفاف، شخصیت زن در اسلام، ولایت و ولایت‌مداری، معارف اسلامی، مشارکت مردم در انتخابات، کوشش مردم برای شکوفا شدن مسائل اقتصادی، وحدت و دشمن‌شناسی می‌پردازند.

موسوی یادآور شد: مبلغان از 19 فروردین می‌توانند با مراجعه به سامانه سمتا برای تعیین محل و حکم تبلیغی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول