اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز همدان:

تجلیل برون‌سازمانی از مقام معلم ضعیف است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: تقدیر و تجلیل برون‌سازمانی از مقام معلم ضعیف است.

تجلیل برون‌سازمانی از مقام معلم ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمرتضی‌ حسنی‌حلم بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به پیش رو بودن هفته معلم بر لزوم توجه به تکریم مقام معلم از دو منظر درون‌سازمانی و برون‌سازمانی صحه گذاشت و اظهار کرد: در حال حاضر آنچه که در این راستا به واقع شکل می‌گیرد تجلیل درون‌سازمانی است.

وی با بیان اینکه هدف از نامگذاری روز معلم فرهنگ‌سازی در زمینه مقام شامخ معلم و تبیین سیره شهید مطهری بود، گفت: در حال حاضر امر برون‌سازمانی تکریم مقام معلم مغفول مانده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان امر تعلیم و تربیت در جامعه دارای ابعاد بسیار گرانسنگی است، گفت: تقدیر و تجلیل برون‌سازمانی از مقام معلم در راستای جایگاه امر تعلیم و تربیت است که این مهم در حال حاضر ضعیف است.

وی با بیان اینکه نامگذاری شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم از سوی امام راحل(ره) معنادار است، گفت: در گرامیداشت این مهم باید افکار، کتب و رهنمودهای این شهید بزرگوار تبیین و تشریح شود.

حسنی‌حلم با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه تجلیل شایسته از مقام معلم کار اساسی و ریشه‌ای است، ابراز داشت: ترویج معلم نمونه از دیدگاه شهید مطهری امری مهم است که در این راستا نباید سطحی‌نگر بود.

وی بر لزوم کار عمیق و ریشه‌ای در راستای ارتقای تجلیل از مقام معلم صحه گذاشت و خاطرنشان کرد: از این روز باید به نفع تعلیم و تربیت جامعه بهره بگیریم.

انتهای پیام/89004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول