اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد

پوشش خبری گسترده سوگواره یاس نبوی در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بیش از ده‌ها عکاس، تصویر بردار و خبرنگار مراسم سوگواره یاس نبوی در استان قزوین را پوشش خبری می‌دهند.

پوشش خبری گسترده سوگواره یاس نبوی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: مراسم فاطمیه امسال همچون سنوات اخیر در قالب سوگواره یاس نبوی در سطح بالغ بر 50 بقعه و امامزاده شاخص استان همزمان با سالروز شهادت دخت مکرم نبی اکرم (ص) برگزار شد و با انجام یک سری اقدامات برنامه‌ریزی شده از قبل در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی اقدام به اطلاع رسانی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم انجام شد.

نوروزی ادامه داد: از اقدامات قبل از برگزاری مراسم می‌توان به تشکیل ستاد استانی و شهرستانی سوگواره یاس نبوی و همچنین جلسات توجیهی مدیران، امنا و خادمان محترم امامزادگان، ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی و زیرنویس تلویزیونی و همچنین معرفی مکان و زمان برگزاری مراسم سوگواری یاس نبوی در سطح عموم مردم از طریق صدا و سیما، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و همچنین تبلیغات محیطی همچون چاپ بنر، بروشور، پوستر و ارسال پیامک انبوه به گروه هدف اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در مورد اقدامات حین برگزاری مراسم گفت: بیش از ده‌ها عکاس، تصویر بردار، خبرنگار و مستند ساز با حضور در سطح بالغ بر 50 امامزاده و بقعه شاخص برگزار کننده مراسم اقدام به تهیه گزارش و پوشش خبری از مراسم سوگواره یاس نبوی می‌کنند.

نوروزی در خصوص اقدامات بعد از برگزاری مراسم بیان داشت: جمع‌بندی مطالب حاصل از بازرسی‌های انجام گرفته، برگزاری جلسات نقد و بررسی روند برگزاری مراسم با حضور کارشناسان مربوط، گزارش‌گیری و ارائه آمار و اطلاعات به رسانه‌های جمعی از اقدامات روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بعد از برگزاری مراسم می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول