اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خرم‎آباد خبر داد

آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد گفت: ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد از آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان خرم‎آباد خبر داد.

وی در خصوص ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای آماده‎سازی این ستاد ضمن در نظر گرفتن تمهیدات لازم هشت کمیته تشکیل و وظایف هر کمیته به مسئولان کمیته‎ها ابلاغ شده است.

ولی‌پوری در تشریح کمیته‎های ستاد انتخابات این شهرستان گفت: این کمیته‎ها شامل کمیته اطلاع رسانی، کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته حراست، کمیته تایپ، کمیته پشتیبانی ، کمیته اجرایی، کمیته فناوری اطلاعات و کمیته مراسلات است که کار ثبت‌نام از نامزدها و اجرای انتخابات را عهده‎دار هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم‎آباد در ادامه پس از بازدید از محل کمیته‎های هشت‌گانه ستاد انتخابات شهرستان در دیدار با مسئولان این کمیته‎ها از نزدیک نظرات و پیشنهادات مسئولان کمیته‎های ستاد انتخابات را جویا و خواهان تمهیدات لازم درخصوص برگزاری یک انتخابات پویا و سالم شد.

ولی‌پوری در سخنان خود خطاب به مسئولان کمیته‎های ستاد انتخابات شهرستان از آنان خواست تا با شفاف سازی و دوری جستن از هرگونه دخالت شخصی و سیاسی ضمن جلب اعتماد مردم زمینه حضور پرشور آنان در انتخابات را فراهم نموده و با تلاش صادقانه خود زمینه حماسه سیاسی مردم را آنگونه که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله) در حوزه انتخاباتی شهرستان خرم‎آباد است فراهم کنند.

فرماندار خرم‎آباد رعایت اصل بی طرفی عوامل اجرایی انتخابات و مسئولان و کارشناسان ستاد انتخابات شهرستان را مهمترین رسالت آنان در انتخابات ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد که مردم با پشتوانه صداقت و درستکاری عوامل اجرایی انتخابات که برخاسته از خود مردم هستند، یک حماسه سیاسی بزرگ دیگر را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کنند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول