اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد خواستار شد

همکاری تمام دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه

فرماندار تایباد خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای ارائه امکانات و نیروی انسانی و همراهی هرچه بیشتر با ستاد انتخابات شهرستان تایباد شد.

همکاری تمام دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمد عارف عارفی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تایباد اظهار کرد: برگزاری انتخابات با شکوه و با عظمت بزرگ‌ترین حماسه‌ای است که می‌تواند در سال92 خلق شود.

وی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک لحظه دست از توطئه چینی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی برنداشته است.

عارفی تاکید کرد: تغییر رفتار با شعارهای گسترده و برنامه‌ریزی برای ایجاد اختلاف، توطئه‌ها و حرکت‌های سیاسی توسط دشمن در جامعه دیده می‌شود اما ملت ایران هوشیار هستند و این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمن به سمت جنگ نرم سوق یافته و با تمام قوا به فکر ایجاد شکاف بین مسلمانان و تفرقه افکنی و برهم زدن وحدت و اخوت به ویژه در مناطق تلفیقی است.

فرماندار تایباد تصریح کرد: حملات انتحاری، بدبین کردن مردم نسبت به نظام و ایجاد تفرقه بین مسئولان از جمله برنامه‌های دشمن در زمان کنونی است.

عارفی گوش به فرمانی به ولایت از سوی تمام قوای نظام و نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیج و اطلاعات با همراهی مردم که مشت خودرا به سمت دشمنان گره کرده بودند را موجب پیروزی انقلاب خواند و گفت: با توجه به پیشرفت‌ها، امکانات و تجهیزات در جمهوری اسلامی روز به روز شعار پیشرفت انقلاب گسترده‌تر می‌شود و دشمن در توطئه‌های خود ناکام می‌ماند.

وی با تاکید بر مسئولیت تمام افراد در برابر نظام اسلامی اظهار کرد: تمام افراد در پاسداری از نظام اسلامی وظیفه دارند و تلاش برای ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان با دلسوزی و پیروی از مقام معظم رهبری در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی محقق می‌شود.

فرماندار تایباد گفت: ایران اسلامی مقاوم‌تر و محکم‌تر از همیشه در برابر دشمنان ایستاده و با حضور در انتخابات آینده پاسخی قاطع‌تر از گذشته به آنها می‌دهد.

عارفی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در مورد ارائه امکانات و نیروی انسانی و همراهی هرچه بیشتر با ستاد انتخابات شهرستان شد.

وی اعمال تحریم‌ها را علی‌رغم مشکلات سبب خیرات و برکات خواند و گفت: مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی همت و توان ما را در برنامه‌های مختلف علمی، صنعتی، فناوری هسته‌ای و پزشکی و فرهنگی و تمام عرصه‌ها بالا برده و در برابر بیگانگان بیمه کرده است.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد محدثی، امام جمعه شهرستان تایباد اظهار کرد: در حرکات سیاسی باید نیت خدا باشد و از دشمنان قطع امید شود زیرا ایمان به خدا امید به آینده و سعی و تلاش، مسلمانان را پیروز می‌کند.

محدثی تلاش و حرکت و ایمان را رمز موفقیت اسلام خواند و افزود: مقابله در برابر دشمنان اسلام  و شهادت در راه هدف و رضای خداوند پیروزی و مایه سربلندی ابدی است.

مهدی علی پورمحمدیه، دبیر ستاد تسهیلات زائران شهرستان تایباد نیز در این جلسه از حضور بیش از 15 هزار مسافر نوروزی و رشد 10درصدی بازدیدکنندگان نوروزی از شهرستان تایباد خبر داد.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول