اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

خودرو قاچاقچیان تلفن همراه به نفع دولت ضبط شد

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان از ضبط خودرو قاچاقچیان تلفن همراه در استان به نفع دولت خبر داد.

خودرو قاچاقچیان تلفن همراه به نفع دولت ضبط شد

حمید‌رضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز این اداره کل، خودرو سانتافه قاچاقچیان انواع گوشی‌های تلفن همراه که پس از دستور توقیف ماموران نیروی انتظامی صاحبان آن خودرو و کالاها را گذاشته و متواری شده بودند در قبال مبلغی بیش از 500 میلیون ریال به نفع دولت ضبط شد.

وی خاطر‌نشان کرد: کالاهای مکشوفه نیز به نفع دولت ضبط و در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای فروش قرار گرفت‌.

*‌محکومیت 175 میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در زنجان

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از محکومیت 175 میلیون ریالی پرونده قاچاقی انواع کالاهای خارجی در استان خبر داد و گفت: براساس حکم شعبه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، این قاچاقچیان به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت محکوم شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: به موجب حکم مذکور اتوبوس حامل کالاهای قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای فعال در استان افزود: تعزیرات حکومتی استان در سال جدید با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این امر از آغاز سال جاری تا‌کنون اقدامات بسیاری انجام شده است، اضافه کرد: در همین راستا از روز گذشته شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان در کنار کارشناسان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت در میدان میوه و تره‌بار شهر زنجان حضور مستمر داشته و ورود و خروج تمامی میوه و تره‌بار و همچنین فاکتورهای خرید و فروش حجره‌ها را مورد بررسی قرار داده‌اند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در صورتی که در این مرکز تخلفی مشاهده شود، در اسرع وقت با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول