اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق تعاون استان زنجان:

عملکرد خوبی در جذب سرمایه‏گذار برای زنجان نداشته‌ایم

رئیس اتاق تعاون استان زنجان گفت: متاسفانه استان زنجان عملکرد خوبی در جذب سرمایه‏گذاران نداشت.

عملکرد خوبی در جذب سرمایه‏گذار برای زنجان نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن جاویدان بعد از ظهر امروز در جلسه دیدار نمایندگان اتاق بازرگانی استان با استاندار اظهار داشت: با وجود حضور سرمایه‏گذار در استان زنجان، ما استفاده خوبی از سرمایه آنها نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد مشکلات و موانعی توسط بدنه اداری استان زنجان یکی از دلایل عمده عدم استفاده از سرمایه‏گذاران است، اذعان داشت: متاسفانه در جذب سرمایه‏گذار آنگونه که باید در استان عمل نشده است.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با تاکید بر اینکه باید در زمینه صادرات به سمت تنوع در بازار و تنوع در کالاهای صادراتی پیش رفت، خاطر نشان کرد: محدود شدن صادرات استان زنجان به چند بازار از توسعه صادرات جلوگیری می‏کند.

*اتاق بازرگانی تشکلی پویا و فعال است

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یکی از تشکل‎‏های فعال و پویا در استان است، تصریح کرد: همکاری این بخش با بخش دولتی در استان بسیار خوب است.

علی معصومی مشکلات واحدهای اقتصادی استان زنجان را یکی از دغدغه‏های بزرگ مسئولان برشمرد و افزود: در این زمینه باید راهکارهای مناسبی ارائه شود.

همچنین عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه موضوع نقدینگی یکی از مهم‏ترین مشکلات واحدهای اقتصادی استان زنجان است، ادامه داد: برخی از واحدها برای تامین مواد اولیه و ادامه فعالیت خود نیاز به نقدینگی دارند.

علی مرادی یادآور شد: رونق کسب و کار در استان زنجان و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‏دار همت بزرگی را می‏طلبد.

انتهای پیام/73006/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول