اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

افزایش 100 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا در استان زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش 100 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا در استان زنجان خبر داد.

افزایش 100 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا در استان زنجان

حمید رضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و پرونده‌های رسیدگی شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال گذشته پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در طول سال گذشته اقدامات بسیاری را در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام داده است، اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده فقط تعداد پرونده‌های قاچاق و کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان در سال 91 نسبت به سال قبل از آن 100 درصد افزایش یافته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به رسیدگی به موقع و سریع توسط شعبه‌های تعزیرات حکومتی افزود: بیش از 102 درصد پرونده‌های وارده توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز رسیدگی، احکام قانونی برای صادر و متخلفین به جزای عمل خود رسیدند.

*محکومیت 200 میلیونی قاچاقچی تلویزیون ال ای دی در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره داشت و گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق تعزیرات حکومتی استان زنجان قاچاقچی تلویزیون‌های ال ای دی را به پرداخت 230 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی در زمینه تخلف صورت گرفته توسط قاچاقچی مذکور گفت: این شخص اقدام به قاچاق هفت دستگاه تلویزیون ال ای دی رنگی کرده بود که توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت مبلغ جریمه مذکور شد.

*تقدیر استاندار از تعزیرات حکومتی استان زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به تقدیر استاندار زنجان از تعزیرات حکومتی استان اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی استان عملکرد مطلوبی در راستای ستاد تسهیلات نوروزی انجام داد، از همین رو استاندار زنجان با اهدای لوحی از این اداره کل تقدیر کرد.

*پلمپ یک واحد رستوران بین‌راهی در استان زنجان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر بازرسی‌های انجام شده نیز اشاره داشت و گفت: شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در انجام گشت‌های مشترک سیار خود با مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان با مشاهده تخلف یک رستوران بین راهی، به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی در محل به تخلف مذکور رسیدگی و این واحد را پلمپ کرد.

لازم به ذکر است، برگزاری گشت‌های مشترک با ستاد تسهیلات نوروزی در زنجان، بازدید مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ابهر ، پلمپ یک واحد رستوران بین‌راهی در استان زنجان، بازرسی از هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در استان زنجان، بازرسی از هتل‌ها و مهمانپذیرها توسط شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، انجام گشت‌های مشترک سیار خود با مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان از جمله اقداماتی است که در ایام نوروز توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام شد.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول