اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

برپایی نمایشگاه سوگواری یاس نبوی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: نمایشگاه سوگواری یاس نبوی در چالدران در حال برگزاری است.

برپایی نمایشگاه سوگواری یاس نبوی در چالدران

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه شاهد برگزاری نمایشگاه سوگواری یاس نبوی در چالدران هستیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به گوشه‌ای از زندگی حضرت فاطمه (س) اشاره دارد، تصریح کرد: نمایشگاه سوگواری یاس نبوی تا 25 فروردین ماه امسال برای بازدید تمام علاقمندان دایر است.

قلی‌پور با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه سوگواری یاس نبوی در بنای تاریخی، مذهبی مقبره سید صدرالدین برپا شده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه سوگواری یاس نبوی به منظور آشنایی هر چه بیش‌تر جوانان با زندگی حضرت فاطمه (س) برگزار شده است.

فرماندار چالدران به دیگر برنامه‌های در دست اقدام و اجرا شده این شهرستان در ایام فاطمیه اشاره کرد و اظهار داشت: اهدای کتاب بین شهروندان نیز از دیگر اقدامات شاخص فرهنگی این ایام است که در این راستا 10 هزار جلد کتاب در بین شهروندان توزیع می‌شود.

قلی‌پور تصریح کرد: این کتاب‌ها عمدتاً کتاب‌های مذهبی بوده و تلاش شده تا کتاب‌هایی در مورد زندگی حضرت فاطمه (س) در بین مردم این شهرستان توزیع شود.

وی بر الگوسازی حضرت فاطمه (س) تاکید کرد و افزود: باید جوانان بیش از این با سیره زندگی این بزرگوار آشنا شده و ایشان را به عنوان الگو در زندگی قرار دهند.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول