اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر:

زبان هنر و ادب گیراترین زبان برای انتقال پیام انقلاب

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: زبانی که امروز پیام انقلاب اسلامی را به عالی‌ترین صورت می‌تواند تبیین و تشریح کند زبان هنر و ادب است که گیراترین زبان و صادقانه‌ترین بیان می‌باشد.

زبان هنر و ادب گیراترین زبان برای انتقال پیام انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یدالله علی‌پور صبح امروز در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: زبانی که امروز پیام انقلاب اسلامی را به عالی‌ترین صورت می‌تواند تبیین و تشریح کند زبان هنر و ادب است که گیراترین زبان و صادقانه‌ترین بیان می‌باشد.

وی با یادآوری اینکه این هنرمندی رساترین بیان، در انتقال مفاهیم ارزشی است، خاطرنشان کرد: خود این ابزار می‌تواند شمشیری برنده در برابر ناپاکی‌ها و رسیدن به نقطه تعالی روح و جسم از هرگونه پلشتی باشد.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: هنر در مدرسه عشق می‌تواند آسیب‌ها و معضلات را کاهش داده و صیقل‌‌دهنده روح و جسم از احکام نورانی و ارزشی اسلام ناب باشد.

علی‌پور اهمیت و جایگاه انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان و نوجوان را از طریق زبان هنر و ادب یادآور شد و گفت: ملت ایران در جنگ هشت ساله دشمن، خود را به گونه‌ای زمین‌گیر کرد که آنها حتی فکرش را نمی‌کردند، و امروز نیز در تداوم این جهاد فی‌سبیل‌الله ملت ایران و برجستگان این سرزمین با اراده، بصیرت و قلم خود دشمن را دچار سردرگمی کرده‌اند.

این مسئول یاد و خاطره شهید آوینی را گرامی داشت و عنوان کرد: سید اهل قلم اصلی‌ترین وظیفه خود را بعد از پایان جنگ انتقال میراث‌های هشت ساله می‌دانست و سعی می‌کرد در این حرکت انتقالی ارزش‌ها، سنگ تمام بگذارد.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر برجستگی این شهید هنرمند را تعهد، اخلاق و تدین او برشمرد و افزود: امروز وظیفه تمام هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بسیجی این است که با آراسته شدن به خصایص رادمردان بسیجی بکوشند تا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نیز دل رهبر انقلاب اسلامی را شاد و مسرور کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی‌پور در پایان سخنان خود بیان داشت: در این دو میدان هم باید آگاهانه در انتخابات حاضر شد و هم با اقتصاد مقاومتی حماسه‌ای برتر خلق کرد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول