اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

شکوه انتخابات را بصیرت مردم رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: شکوه انتخابات را در خرداد سال آینده بصیرت و هوشمندی ملت ایران رقم می‌زند و عظمت آن را به اوج می‌رساند.

شکوه انتخابات را بصیرت مردم رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاباتی برگرفته از عظمت و اقتدار این ملت است که بار دیگر دشمنان را مأیوس و دوستداران نظام را خشنود می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار برای ملت ایران و خرسندی برای دوستداران جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حضور آحاد مردم قطعاً سبب یأس و ناامیدی دشمنان و ناکامی آنها می‌شود.

دبیر خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراها بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام و رهبری فرزانه انقلاب نشان می‌دهند و به دنیا ثابت می‌کنند نظام دموکراسی در ایران نظام شعار، دروغ، وعده و وعید نیست بلکه حقانیت این موضوع است که همه در صحنه هستند و مدافع حقیقی انقلاب و آرمان‌های اصیل می‌باشند.

این مسئول با بیان اینکه در انتخابات سال آینده مردم بدون توجه به تبلیغات کور رسانه‌ای متعهدانه در صحنه حاضر می‌شوند، اضافه کرد: محور انتخابات سال آینده حفظ آرامش همراه با تمکین به قانون و مقررات حقیقی است.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با قانون‌مداری و قانونمندی در اجرای هر چه باشکوه‌تر انتخابات یاریگر باشند و در این زمینه مجموعه فرمانداری نیز از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: در تخصیص اعتبارات در سال آینده طرح‌ها و پروژه‌ها بررسی می‌شود و براساس اولویت اعتبارات لازم اختصاص می‌یابد.

دبیر ادامه داد: نه تنها در سه ماهه اول سال آینده به عنوان آخرین ماه‌های فعالیت دولت دهم از توان و پشتکار مسئولان کاسته نمی‌شود بلکه با تلاش مضاعف در صحنه هستیم تا بتوانیم حتی در روزهای آخر و پایانی عمر دولت با عزم و عهدی که با ملت بسته‌ایم وفادار بوده و خواسته و مطالبه آنها را برآورده کنیم.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، راهگشایی اشتغال و کارآفرینی نسل جوان و نوجوان و همچنین به سرانجام رساندن بسیاری از تعهدات سال‌های گذشته را از اولویت‌های سال آینده توصیف کرد و گفت: لحظه‌ای در این مسیر غفلت نمی‌کنیم بلکه با تمام توان در صحنه می‌باشیم.

دبیر همچنین موضوع تنظیم بازار و مدیریت مناسب و نظارت دقیق در برخورد با هرگونه تخلفات را یادآور شد و افزود: تنظیم بازار و نظارت بیشتر در این ایام جزو ضروریت‌ها است تا مردم احتیاجات و ارزاق عمومی خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول