اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 41

حاکمی: بصیرت‏افزایی زائران فقط به بسته‌های فرهنگی خلاصه نشود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: بصیرت‌افزایی زائران کاروان‌های راهیان نور نباید فقط به توزیع بسته‌های فرهنگی خلاصه شود.

حاکمی: بصیرت‏افزایی زائران فقط به بسته‌های فرهنگی خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین حاکمی در جمع زائران شلمچه و مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در مقابله با جنگ نرم باید از همان راهی که دشمن وارد می‌شود، ورود پیدا کرد و به مقابله با آن‌ها پرداخت.

وی افزود: تزریق شناخت، بصیرت، جریان‌شناسی و دشمن‌شناسی به همه اقشار مردم و نیز معرفی بیش از پیش انقلاب اسلامی و نیروهای بسیجی باید همواره در دستور کار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر افزود: امید دادن به مردم همان برنامه‌ای است که مقام معظم رهبری ارائه دادند و قوت‌ها و ضعف‌ها را در آن بیان فرمودند، به جامعه امید دادند و دشمنان را معرفی کردند.

حاکمی خاطر نشان کرد: بیشتر زائران مناطق جنگی، قشر نوجوان و جوان جامعه هستند و مسئولان راهیان نور باید راویان آموزش دیده و روحانیان توانمند در انتقال سیره عملی شهدا را با کاروان‌ها اعزام کرده تا نوجوانان و جوانان بدانند که به کجا آمده‌اند و چگونه می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: هدف اصلی از آشناسازی جوانان با مفاهیم ایثار و شهادت، معرفی شهدا به عنوان الگوی دست یافتنی و ایجاد نشاط معنوی و درس‌آموزی از مکتب شهیدان و پیاده کردن سیره عملی شهدا در زندگی است.

حاکمی ادامه داد: تجربه‌ای که بارها مورد تأکید بزرگان روایت‏گری قرار گرفته این است که بیان خاطرات شهیدانی که از نظر شاخصه‌هایی چون سن، جنسیت، جغرافیا، قومیت، شغل، تحصیلات و… با مخاطب ما وجه اشتراک دارند، جذابیت و تأثیرگذاری بیشتری برای این اردوها داشته است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده است و تا 11 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول