اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی به منظور اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری در استان پروژه‌های نرم‌افزاری بسیاری را عملیاتی می‌کند.

اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

سیداحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی برای اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری پروژه‌های نرم‌افزاری در قالب طرح‌های متعددی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به طرح توسعه الگوی خوشه‌‌ها و شبکه‌های کسب‌ و کار، خاطرنشان کرد: این طرح برای افزایش توانمندی صنایع کوچک و برندسازی برای حضور موفق در بازارهای جهانی اجرا می‌شود.

موسوی بر لزوم شناسایی، دسته‌بندی و جذب سرمایه‌گذاری برای فعال سازی طرح‌ها و واحدهای تولیدی راکد تاکید کرد و گفت: طرح احیا و اصلاح تولید با معرفی طرح‌ها و واحدهای راکد و غیرفعال و جلب و جذب سرمایه‌گذاری و بروز رسانی تکنولوژی و اصلاح و نوسازی صنایع و ایجاد الدنگ‌های سرمایه‌گذاری در راستای جذب سرمایه‌گذاری گام برمی‌دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: برای هدایت و حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری با همکاری سازمان‌های نظام مهندسی، کشاورزی، معدن و ساختمان و نیز استفاده از تجربیات مشاورین توانمند ملی برای توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آذربایجان‌غربی و تربیت و هدایت مشاوران محلی، کلینیک‌های مشاوره کار آفرینی راه‌اندازی شده است.

وی طرح استفاده از توان مالی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی در استان را به منظور اشتغال‌زایی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک‌های دولتی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به صندوق‌ها و ارگان‌های حمایتی همانند صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی، غدیر، بهمن و بنیادهای وابسته به ارگان‌های نظامی و انتظامی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول