اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصت ارزشمندی برای پیشرفت قم است

شهردار قم همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فرصت ارزشمندی برای پیشرفت قم دانست و گفت:‌ در قالب این همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌داران معرفی شود.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصت ارزشمندی برای پیشرفت قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از شهر نیوز، محمد دلبری با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم بیان کرد: پیشرفت شهر قم بدون حضور سرمایه‌گذاران امکانپذیر نیست و همه ما باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی بیان کرد: نماینده ولی فقیه، مراجع عظام تقلید، دستگاه‌های دولتی، نهادهای غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد باید عزمی جدی داشته باشند و همه برای پیشرفت و عمران قم تلاش کنند.

شهردار قم به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تدوین منشور حمایت از سرمایه‌گذاری در قم اشاره کرد و اذعان داشت: اگر این منشور توسط استانداری و شهرداری امضا و تدوین شود در زمینه سرمایه‌گذاری نقطه عطفی در روند پیشرفت استان قم حاصل خواهد شد.

وی بیان کرد: قم نیازی به سرمایه‌گذار بین‌المللی ندارد افراد توانمند و سرمایه‌دار بسیاری در کشور وجود دارند که اگر شرایط لازم مهیا شود و انتظارات سرمایه‌گذاران برآورده شود آنها حاضر به سرمایه‌گذاری در این شهر هستند.

دلبری با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌های بسیاری در قم داریم که چاره حل آن حضور سرمایه‌گذاران است اضافه کرد: خلاء وجود مجموعه‌های گردشگری در قم به شدت احساس می‌شود و می‌توانیم از فرصت‌های موجود برای جذب توریسم استفاده کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرداری قم گفت: در 17 ماه گذشته به ازای هر ماه خدمت در قم یک قرارداد سرمایه‌گذاری از نوع مشارکت با شهرداری و یا فراهم کردن شرایط برای سرمایه‌گذاری به ثبت رسیده است و در این زمینه پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

شهردار قم با اشاره به اینکه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری قم بود اظهار کرد: وقتی استانداری هم این همایش را مطرح کرد تصمیم بر این شد که هم‌افزایی ایجاد شده و از ظرفیت‌های دو نهاد استفاده شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم همایش خوب و با کیفیتی برگزار شود با توجه به اینکه این همایش با مشارکت شهرداری و استانداری برگزار می‌شود بتوانیم بهره‌برداری خوبی در زمینه عمران و آبادانی قم داشته باشیم.

دلبری با اشاره به اینکه فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در قم وجود دارد بیان کرد: سرمایه‌گذاران به دلیل عدم شناخت استقبال لازم را برای سرمایه‌گذاری نداشتند ولی این همایش می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به آنها معرفی کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول