اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

سرمایه‏گذاری در فیروزکوه رونق می‏گیرد

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه گفت: حمایت از سرمایه‏گذاران، اولویت نخست برنامه‏های فرمانداری شهرستان فیروزکوه در راستای تحقق منویات رهبری در سال جدید است.

سرمایه‏گذاری در فیروزکوه رونق می‏گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جمع مدیران شهرستان فیروزکوه به تبیین سیاست‏های راهبردی شهرستان در حوزه برنامه‏ریزی در سال جدید پرداخت.

وی گفت: در راستای تحقق پیام سال، مهم‏ترین سرفصل برنامه‏های حوزه برنامه‏ریزی فرمانداری فیروزکوه، حمایت از سرمایه‏گذاری در بخش‏های کشاورزی، صنایع و معادن و بخش خصوصی است.

اسفندیار افزود: افزایش توان تولید، راه‏اندازی فاز دوم شهرک صنعتی علی‏دره به وسعت 448 هکتار، نظارت دقیق و کنترل بازار و تشکیل کارگروه «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» دیگر اهداف ترسیمی این حوزه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: قطعاً مدیرانی می‏توانند در پیشبرد امور و ماموریت‏ها موفق باشند که از سیاست‏های کلان اقتصادی کشور مطلع بوده و از اطلاعات کافی برخوردار باشند.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه ادامه داد: از واحدهای دانشگاهی و پژوهشی نیز انتظار می‏رود تا کمیته‏های تخصصی لازم را در این راستا و در جهت ارائه پیشنهادات و خطوط فکری جدید به این فرمانداری اعلام کنند.

وی با اشاره به آغاز دور جدید بازدیدهای فرماندار شهرستان فیروزکوه از روستاهای تابعه شهرستان، خواستار توجه هر چه بیشتر مدیران دستگاه‏های متولی به مناطق روستایی و عدالت‏محوری در این زمینه شد.

انتهای پیام/2568/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول