اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم خبر داد

معرفی 100 زمینه سرمایه‌گذاری در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از معرفی 100 زمینه سرمایه‌گذاری در همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم خبر داد.

معرفی 100 زمینه سرمایه‌گذاری در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رضا دهناد در جلسه شورای اداری استان قم با بیان اینکه شورای برنامه‌ریزی استان قم 15 جلسه طی سال 91 برگزار کرده است، اظهار داشت: این جلسه‌ها در بخش‌ها و مناطق مختلف شهری استان برگزار شدند.

وی افزود: شیوه اداره جلسه‌ها هم بر خلاف گذشته به گونه‌ای بود که همه اعضا و مدیران مشارکت فعال داشتند و أخذ رأی هم به صورت مخفی صورت می‌‌گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با بیان اینکه کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی بیش از 700 مصوبه را در سال‌جاری داشته‌اند، گفت: 175 جلسه در سطح کارگروه در استان قم طی سال گذشته برگزار شده و این مصوبات حاصل جلسات مزبور هستند.

وی ادامه داد: مصوبات ارزشمندی همچون چهار طرح نقشه جامع شهرهای تابعه و حل مشکل کوره‌های آجرپزی بخشی از کارهای انجام شده هستند.

دهناد با اشاره به تأمین اعتبارات استانی عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در سال 91 اما با پیگیری‌های استاندار، قم در خصوص جذب اعتبارات هزینه‌ای رتبه خوبی در میان سایر استان‌ها داشت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم اعتبارات عمرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: سال گذشته و با تزریق بودجه کافی هزینه‌های عمرانی جذب شدند و 60 درصد اعتبارات مربوط به سفر مقام معظم رهبری هم محقق شد.

وی اظهار داشت: سال گذشته و بر اساس قانون بودجه جاری کشور، بیش از 98 درصد تعهدات استان قم تأمین شده و این اقدام کمکی به مجموعه اعتبارات دولتی محسوب می‌شود.

دهناد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال 92 را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامیده‌اند، گفت: همه مدیران باید در این دو حوزه تکلیف خود را بدانند و منویات رهبری را محقق کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم» گفت: بیش از 100 پروژه مورد مطالعه قرار گرفته و آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است چراکه یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه اقتصادی، تکیه بر اقتصاد مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اداره‌های مختلف باید در روز همایش سعی در معرفی پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران داشته و بهره‌برداری مناسب از این همایش داشته باشند.

انتهای پیام/78004/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول