اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد خبر داد

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری لامرد با حضور 130 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: فرماندار لامرد گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لامرد با حضور 130 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برگزار شد.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری لامرد با حضور 130 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد محمود صفری صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: تمام پروژه‌هایی که از سال گذشته در این شهرستان آغاز شده است همچنان فعال است.

این مسئول افزود: در سال جاری پروژه‌های بزرگ دیگری نیز در سطح شهرستان لامرد آغاز شد که از مهم‌ترین آن‌ها احداث بزرگراه لامرد ـ پارسیان بود.

فرماندار لامرد با اشاره به برگزاری موفق همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پانزدهم اسفند ماه جاری در این شهرستان گفت: برگزاری این همایش در راستای کمک به مردم بود و با کار کارشناسی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با موفقیت برگزار شد.

صفری ادامه داد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لامرد یک همایش مردمی بود که با حضور 130 نفر از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش معرفی ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه در بخش‌های مهم کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و خدمات بازرگانی بود و پس از پایان برگزاری همایش تمام مقدمات حضور سرمایه‌گذاران در لامرد فراهم شده است.

رئیس شورای تامین لامرد در ادامه سخنان خود به موضوع چهارشنبه آخر سال پرداخت و بیان داشت: ما نسبت به این موضوع بسیار حساس هستیم و باید خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند.

صفری اضافه کرد: کسانی که در چهارشنبه آخر سال بخواهند در لامرد ایجاد ناامنی کنند دستگیر و وسایل نقلیه آنان نیز توقیف می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

در ادامه جلسه شورای اداری لامرد امام جمعه بخش اشکنان این شهرستان نیز بیان داشت: هیچ نعمتی بالاتر از انجام خدمت صادقانه به مردم وجود ندارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری گفت: مسئولان که بهترین خدمت را به مردم انجام داده‌اند در لحظه تحویل سال بهترین لحظات را دارند و جزو انسان‌هایی هستند که بیشترین آرامش را نیز دارند.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان لامرد متذکر شد: به هر اندازه که زیرساخت‌های این شهرستان آماده شود به طور یقین عمران و آبادانی سریع‌تر به وجود می‌آید.

انتهای پیام/2448/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول