اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرهام:

ناجوانمردانه سرمایه‌گذاری‌ام را نادیده گرفتند

خبرگزاری فارس: مالک سابق باشگاه نساجی مازندران گفت: در این باشگاه 11 میلیارد تومان به دلیل عشق به فوتبال هزینه کردم ولی با رفتار غیراخلاقی از سوی اداره کل ورزش مازندران یک‌طرفه هر چه خواستند انجام دادند.

ناجوانمردانه سرمایه‌گذاری‌ام را نادیده گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، در پی دعوت علی پیرفلک فرماندار قائمشهر از مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران برای بررسی مشکلات باشگاه نساجی وی دعوت فرماندار را نپذیرفت و با نامه‌ای پاسخ فرماندار را داد.

مهدی پرهام در نامه‌ای که آن را در اختیار خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ساری قرار داده است، آورده است:

پیرو دعوت از اینجانب برای مذاکره در مورد باشگاه نساجی مازندران مطالبی را به اطلاع می‌رسانم، چنین جلسه‌ای در این زمان پس از واگذاری غیرقانونی و غیراخلاقی باشگاه و اداره آن توسط اشخاص دیگر بدون هماهنگی و جلب رضایت اینجانب معنایی ندارد.

مالک سابق باشگاه نساجی در ادامه با بیان اینکه حضرت‌ عالی و دیگر مسئولانی که در مراسم معارفه فرد جدید مالک این باشگاه در مکان دولتی شرکت کرده بودید این واگذاری را تایید کردید، تصریح کرد: باید فکر چنین روزی می‌کردید. 

پرهام با اشاره به اینکه بنده در مدت چهار سال در این باشگاه حدود 11 میلیارد تومان بدون هیچ چشم‌داشتی به دلیل عشق به فوتبال و هواداران خونگرم نساجی با تمام قوا هزینه کردم، اضافه کرد: اما، ناجوانمردانه و با رفتاری غیرقانونی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بدون هیچ توافقی با اینجانب یک طرفه هر چه خواستند انجام دادند و نتیجه‌اش این شده که می‌بینید.

مالک سابق باشگاه نساجی با اعلام اینکه تیم در مدیریت اینجانب با همه کمبودها جایگاه سوم جدول رده‌بندی را داشت و امیدها برای صعود این تیم به لیگ برتر از هر زمان بیشتر احساس می‌شد، گفت: با مدیریت غیرقانونی و غیراخلاقی آقایان امروز کاندیدای سقوط به یک دسته پایین‌تر است، تیم امید نساجی در حال سقوط است، تیم‌های جوانان و نوجوانان سقوط کرده و عملا شیرازه این باشگاه از هم پاشیده است. پروانه باشگاه را با نام غیرقانونی نساجی قائمشهر صادر می‌کنند. مدیر غیرقانونی، سرمربی تیم را برکنار می‌کند و این رفتارهای غیرقانونی هم‌چنان ادامه دارد.

پرهام در ادامه تاکید کرده است: تیشه برداشته‌اند و ریشه این باشگاه را می‌زنند، متاسفم، هرگز این همه جفاکاری و بی‌وفایی را نسبت به خودم و این باشگاه فراموش نمی‌کنم.

وی در پایان از مردم قائمشهر و هواداران مظلوم و خونگرم بابت همه محبت‌های بی‌دریغ‌شان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/86017/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول