اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد تاکید کرد

آشنایی هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان با امر پژوهش

فرماندار مهاباد گفت: دانش‌آموزان در طول تحصیل بیش‌تر با امر پژوهش آشنا شوند و پژوهش محور باشند.

آشنایی هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان با امر پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد خضر کاک درویش صبح امروز به منظور تجلیل از محمد مجدی، بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد، به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، مسئول روابط عمومی فرمانداری و جمعی از معاونان دانشگاه در منزل وی حضور یافت، در این دیدار خضر کاک درویش با تقدیر از تلاش‌های مجدی، اظهار داشت: از تلاش‌هایی که در راه علم آموزی و ارائه دانسته‌ها به دیگران می‌شود باید تقدیر کرد.

وی با تقدیر از این تلاش‌ معلمان و اساتید، وجود این افراد را موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: افرادی که علم را به دیگران می‌آموزند ذخایری هستند برای پیشرفت ایران اسلامی و باید قدر این افراد را بدانیم.

کاک درویش با اشاره به اهمیت علم و دانش، خاطرنشان کرد: علم و دانش در هر زمانی انسان را از جهالت نجات داده است و با توجه به این امر باید بتوانیم تمام مردم جامعه را نسبت به امور آگاه سازیم که این آگاه‌سازی از طریق کسب علم و دانش میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانش پژوهی باید در رأس امور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این امر باید از همان دوران کودکی در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

کاک درویش گفت: برای این منظور لازم است تا اولیای دانش‌آموزان به کمک معلمان بتوانند دانش‌آموزان را با اهمیت پژوهش بیش‌تر آشنا کنند.

محمد مجدی بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در 60 سال گذشته در عرصه علمی کشور گام برداشته و توانسته اساتید بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کند، وی فرزند علامه مجدی، روحانی برجسته شهرستان مهاباد بوده و در سال 1365 دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد را بنیان گذاری کرد و 16 سال ریاست این واحد دانشگاهی را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول