اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد تأکید کرد

گسترش فرهنگ همگام با علم و پژوهش در دانشگاه‌ها

دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه محل اشاعه علم و پژوهش توأم با مسائل فرهنگی و اعتقادی است و نباید از آن غفلت کرد.

گسترش فرهنگ همگام با علم و پژوهش در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بابک آل‌طه در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با مسئولان دبیرخانه منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از گسترش مسائل فرهنگی همگام با فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها نباید غافل شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری آرزوی سالی توأم با موفقیت برای تمام دست‌اندرکاران نظام اسلامی کرد و بیان داشت: امیدوارم سالی خوب برای دانشگاه آزاد اسلامی که حاصل انفاس قدسی حضرت امام (ره) است، باشد.

آل‌طه تصریح کرد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی نیز طبق سیاست‌های کلی خود در ارتقای فرهنگی و علمی خود بیش از گذشته پیروز و سربلند شود.

وی نقش اساتید و کارکنان را در نیل به اهداف بلند دانشگاه بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: باید در حوزه فرهنگی همت کنیم، زیرا دانشگاه محل اشاعه علم و پژوهش توأم با مسائل فرهنگی و اعتقادی است.

حمدالله منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان در این نشست خواستار استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موجود در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی شد.

انتهای پیام/2446/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول