اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هامون تأکید کرد

لزوم تأسیس ادارات جدید در شهرستان هامون

فرماندار هامون گفت: مسئولان باید همکاری کنند تا هرچه زودتر، ادارات ضروری جدید در شهرستان هامون تأسیس شود.

لزوم تأسیس ادارات جدید در شهرستان هامون

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون، حمیدرضا فخررحیمی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان هامون با حضور تمام مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: هرچه سریع‌تر باید در تعویض و نصب تابلو جدید سردرب ادارات شهرستان اقدام شود و لزوم تأسیس ادارات جدید در این شهرستان از موارد مؤکد است.

وی در ادامه بر همکاری صددرصدی تمام مسئولان با تمام توان در امر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد.

فرماندار هامون به مردم روستای تمبکاء قول مساعد داد تا نسبت به رفع مشکلات مردم این روستا از قبیل مشکل امنیتی روستا با توجه به دور بودن پاسگاه انتظامی و کمبود امکانات این پاسگاه، نبود آب کشاورزی، قطع تلفن‌های روستایی به مدت چندین ماه به دلیل سرقت کابل مخابرات و... اقدام جدی انجام شود.

فخررحیمی تصریح کرد: به زودی دفتر امور بانوان و دفتر مشاوران جوان این فرمانداری راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول گفت: این فرمانداری در دوران مدیریت خود هر روز به دیدار یکی از خانواده شهدا خواهد رفت و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی می‌کند.

در این جلسه، حاضران انتصاب فرماندار را تبریک گفتند و خواستار اقدامات عمرانی و توسعه‌ای در منطقه شدند.

همچنین در این جلسه، رمرودی به عنوان مشاور فرماندار و رئیس اتاق فکر فرمانداری شهرستان هامون معرفی شد.

فرماندار هامون همچنین در مراسم معارفه سرپرست بخشداری تیمورآباد بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» و اینکه مردم این منطقه محروم به دلیل خشکسالی دچار مشکلات فراوانی شده‌اند بر لزوم چاره‌اندیشی از سوی مسئولان مربوطه و مردم برای رفع مشکلات منطقه تأکید می‌شود.

فخررحیمی متذکر شد: از مردم ولایتمدار و حامی انقلاب این منطقه خواسته می‌شود تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور حداکثری و دشمن‌شکنی داشته باشند.

در این جلسه که امام جمعه شهرستان، جمعی از معتمدین و مسئولان شهرستان هامون حضور داشتند، کریمیان به عنوان سرپرست بخشداری تیمورآباد معرفی شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول