اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه در مجلس:

فرمانداری "سوادکوه شمالی" تصویب شد

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از تصویب شهرستان جدید سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: بخش شیرگاه به فرمانداری سوادکوه شمالی ارتقاء یافت.

فرمانداری "سوادکوه شمالی" تصویب شد

سیدهادی حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از ارتقاء بخش شیرگاه سوادکوه به فرمانداری مستقل خبر داد و گفت: بخش شیرگاه به فرمانداری جدید ارتقاء یافت و با عنوان شهرستان سوادکوه شمالی تصویب شد ولی هنوز ابلاغ نشده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من معتقد به سوادکوه واحد هستم به مطالبات مردم شیرگاه از سال‌های گذشته برای تاسیس فرمانداری مستقل خبر داد و یادآور شد: مطالبه مردم و خانواده شهداء و بزرگان منطقه منجر به تاسیس فرمانداری جدید در شیرگاه را فراهم آورده است.

وی به تاکید عمومی مردم شیرگاه به علاقه آنان به سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: وجود پسوند سوادکوه دلیلی بر علاقه مردم شیرگاه به سوادکوه است تا از شاکله فرهنگی و مردمی سوادکوه جدا نباشند.

حسینی رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بزرگان شیرگاه برای تاسیس فرمانداری را برای توسعه آن ذکر و خاطرنشان کرد: کسب اعتبار و بودجه مستقل و دریافت سهم بری مناسب از بودجه و توسعه‌یافتگی بیشتر از اهداف تاسیس فرمانداری مستقل در شیرگاه است.

انتهای پیام/86015/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول