اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد

در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس و معاون استاندار یزد، مصطفی سالاری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد.

سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد، در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد، سرپرست جدید فرمانداری بهاباد معرفی شد.

در این جلسه، سرپرست سابق فرمانداری بهاباد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دو ماه و نیم مسئولیت خود در شهرستان بهاباد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، انتقال آب و گاز به شهرستان بهاباد جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است و تا پایان دولت دهم محقق خواهد شد.

سعید عبداللهی ادامه داد: دو سوم مبلغ پیش پرداخت یک ساله حق آبه و تمام مبلغ کمک هزینه احداث ساختمان دانشگاه و موزه علوم طبیعی توسط معدن چادرملو واریز شده و باقیمانده آن طی دو هفته آینده محقق خواهد شد.

سرپرست سابق فرمانداری بهاباد و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، استقرار دفتر معدن چاه گز و واگذاری زمین کارخانه گندله سازی بهاباد و آغاز عملیات اجرایی آن را گامی مهم در اجرای مصوبات دانست.

عبداللهی از ثبت قریب‌الوقوع شرکت توسعه اشتغال شهرستان خبر داد و اذعان داشت: اکثر بندهای صورت جلسات مذکور اجرایی شده و یا در مراحل نهایی اجرا قرار دارد.

حجت‌الا‌سلام والمسلمین دخیل عباس زارع‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از همکاری و پیگیری جدی استاندار و دیگر مسئولان و نمایندگان مردمی در تحقق مفاد صورت جلسات ویژه شهرستان بهاباد قدردانی کرد و گفت: پیگیری‌های بسیاری برای احقاق حقوق مردم شریف شهرستان بهاباد انجام گرفته است که لازم است این پیگیری‌ها به صورت جدی توسط فرماندار جدید و سایر مسئولان و نمایندگان مردم پیگیری شود تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی مردم و مسئولان، اقدامات خوبی در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان بهاباد صورت گرفته است، گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف موجب ایجاد فرصت‌ها و تهدیدهای مختلفی است و شهرستان بهاباد با توجه به دارا بودن پتانسیل کشاورزی و کشت‌های گلخانه‌ای، باید سرآمد استان در حوزه کشاورزی شود.

غلامحسین دشتی در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری، پشتیبانی و دلبستگی مردم بهاباد به نظام مقدس جمهوری اسلامی را شهره عام و خاص دانست و اظهار داشت: مردم بهاباد همانطور که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری با بصیرت و به موقع داشتند، باید همانگونه با همدلی و اعتماد به مسئولان شاهد پیشرفت موطن خود باشند و تحقق مفاد صورت جلسات ویژه این شهرستان گامی مهم در پیشرفت همه‌جانبه این منطقه خواهد بود.

سرپرست جدید فرمانداری بهاباد نیز طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که بتواند از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان محروم بهاباد برده و شاهد پیشرفت چشمگیر شهرستان به ویژه در زمینه تأمین زیرساخت‌های لازم همچون گاز و برخورداری مردم از آب آشامیدنی مناسب در مدت زمان کوتاهی باشد.

مصطفی سالاری، اولویت اول کاری خود را برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور عنوان کرد و اولویت مهم کاری خود را پیگیری صورت جلسات ویژه شهرستان بهاباد دانست.

در این مراسم از خدمات سعید عبداللهی تقدیر و مصطفی سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام/2464/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول